2012. december 31., hétfő

viszlát 2012!

igen pazarul zárul ez az év, mondhatom!:P

pénteken letudtam, beirattam az utolsó állatrendszertan gyakom, majd mentem egy szép potyakört pesten. nagyjából annyi haszna volt, hogy megnézhettem a csodás hősök terét. zsír!:D de enélkül nem is én lennék!:DD szintén aznap rájöttem, hogy egy bizonyos barátom többet foglalkozik velem, mint most várnám és ahogy valaha is hittem, de tévedni emberi dolog.:) akaratom ellenére nehéz őt mostanában kiverni a fejemből, ez pedig az ő hibája sajnos!:/ azt ugyanis csaknem nevezhetem hibának, hogy szeretem, hiszen az egyik legjobb barátom.:( az a baj itt, hogy el akarom most felejteni. nyüff, LAPOZÁS!
szombaton reggel gyorsan magamhoz kellett térnem, nem volt tollászkodás!:D ahogy benyomtam a gépet, látom kaptam pár üzenetet. egyiket egyetlen Dia barátosnémtól, másikat a Supernem menedzserétől!:D gyah! hát éreztem rögtön, tuti van a kettő között összefüggés. a jó ideje betervezett bombasztikus sokkra nyertem nekünk 2 jegyet, fakkyeah!:D "gyerekek pop az élet, nem?!" a koncert természetesen "parádés" volt, ami a város 14-18 éves korosztályát képviselő főképp női egyedeiről sokkal kevésbé mondható el. számukra egyértelműen agyon kell gyepálni azt, aki meglesi nagyjából 2 másodpercig a setlistet, hát nyilván! :D [ez természetesen én voltam..:D] összefoglalva tehát kifejezhetetlen szinten értelmesek voltak, olyan másfeles IQ-t össze is dobtak volna az első sorban vergődő human being-ek. ennek ellenére kétlem, hogy tudnák, ki az a Pulius Tibi. no sebaj!:D a lényeg, hogy képben voltak!;P ettől és pár üvegszilánktól eltekintve vidám volt, végigénekeltük és táncoltuk!:D és a legeslegvégén a korona is felkerült: tü tü tü..elvileeg!
vasárnap hajnalban Diáékhoz menekültünk a hideg ellen, ahol megismerhettem Zénót végre!:D nagyon édes, jóarc törpeschnauzer kutyus! össze is haverkodtunk rögtön, már várom a közös kutyasétáltatást!:D

holnap ilyenkor pedig már 2013 lesz, say hurray! :D különösképp nem hoz lázba, a szigorlatom annál inkább!:D plusz az 5-ei ihm, amire már mióta várunk!!:D Palika bársonyos hangja végre újra kölcsönhat majd a tuba auditivámmal, wuh!:P

egyébként most itt összeszedhetném én is, hogy mit csináltam 2013-ban meg mi történt stb., de akkor ez a post nagyjából 5x ilyen hosszú lenne, meg ki a fenét érdekelne?!:D akit igen, az pedig fix, hogy nem itt fogja megtudni. egy rövid ízelítőt azért adhatok egy csekély felsorolás képében: új kolesz; új szobatárs; 66 kredit; ösztöndíj; 2 hím jött és ment; öcsi 18 lett és szalagot avatott; új házikedvenc as Joey, az achát csiga; sok-sok barát pestre költözött; pár csók a legjobb barátomtól; rovatvezető és Törci által elismert tördelő lettem az újságnál; életem első bonsai fája stb.

a héten megtaláltam egy régóta keresett filmet is!:D annyira imádom! nagyon örültem, hogy meglett. ilyen aranyos és elragadó történeteket ritkán forgatnak mostanában, persze ez is egy regény alapján készült.:) szerintem mindenkinek meg kéne néznie:


miután újranéztem, azt hiszem megvilágosodtam!:) próbálok itt makacskodni, büszke lenni, mert az eszem azt mondja: "felejtsd el sürgősen!". ellenben ez véletlenül sem fog sikerülni, mert rá kellett jönnöm, rég megszerettem ezt a valakit. viszont ő is engem! talán ezért is volt rá minden egyes srác féltékeny, akivel  együtt voltam. emlékszem, még ő is megjegyezte egyszer, hogy azok is lehetnek! magamnak sem akarom nagyon elhinni, hogy ez tényleg igaz, de a jelek mind-mind egy pontra mutatnak. kínos!:$ talán eddig én zavartam őt azzal, hogy igazán odafigyeltem rá, most meg pont hogy ő zavar egy kicsit engem ezzel, de tényleg nem makacskodhatok és igazából jól esik! azt kívánom neki az új évre, hogy találjon magának egy tündéri lányt, akiben párját leli!^^ Lara barátném szerint velem akar beújítani. hát, sosem vártam még ilyen izgalmasan az új évet!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése