2012. december 9., vasárnap

kellemes ébredés

"megkoronáz emelő nappal,
megkoronáz mennyezettel,
szemhéj alatt marad a só,
közelítő távolító"


ennél szebb és kifejezőbb számra ma nem is kelhettem volna!:) egyszerűen imádom Pali éles, néha hörgős, néha hosszan kitartott hangját; az emellett teljesen jól érthető, elvont és magával ragadó szöveget; a gyorsuló-lassuló, forte-piano kontrasztokat benne, amik kifejezetten jó lendületet adnak felkelés után: 2:31-nél ez a "na húzd a cipőt, indulás" feeling, majd az utána következő szekvencia, ami pedig inkább filózgatásra készteti az embert. a 4:35-nél induló szekvencia még ennél is szebb és speciel az én kedvencem, főleg az utána jövő szöveggel és Egyedi Peti elnyújtott vokáljával!:P majd 5:56-nál robban a megint fejbillegetésre és elgondolkodásra sarkalló gitárszóló, amit nem tudok nem ledúdolni ilyenkor! :D illetve erős késztetést érzek mindig az eljátszására, és ha meg is történik, utána el vagyok ájulva, hogy ez mennyire jóóó! :D 6:39-nél nagyobb váltás és új téma bevezetése, aztán "elkönyveltek már minket". itt pedig már tényleg teljesen más, mint az elején volt, de már csak ezért a kreativitásért is imádom az isten háta mögöttet!

btw tuti nem lesz világvége – csak hogy vmi mainstream témát is említsek –, mert január 5-én ihm visszatérő koncert a dürerben: "az ébredés". áttelelés után persze! mondjuk fura, hogy január elején.:P passzol is ez a programcím a bejegyzésemhez, duplán jó!:D

egyébként, hogy kicsit arról is írjak, amiről eredetileg akartam: ez az iromány az előző majdnem teljesen szöges ellentéte! jól aludtam, jót álmodtam, boldogság tölti el a talajszinttől 163 cm magasan elemelkedő szervezetemet! tnap megtudtam, tényleg szeret.:) csak tudnám miért ilyen félénk, miért nem vállalja! erre a kérdésre nem lesz ugyan elfogadható válaszom, ellenben beugrott, hogy egyszer kérdőre is vontam ezzel kapcsolatban, miszerint minden férfi félénk-e. válasznak pedig csak egy csupasz igent kaptam.:)

szóval ilyen érzésekkel feküdtem le és ilyenekkel is keltem, teljesen pozitív!:) még az az emelő nap is sugárzott be az ablakomon reggel, fokozva jókedvem!:) bár fura ez decemberben – meg is jegyeztem kis családomnak – de egyértelműen örültem neki!:) néha komolyan gondolom, hogy az időjárás is követi kicsit a hangulatomat! emlékszem még, amikor sírósan hívtam fel anno gyuri [direkt kisbetű, like nemecsek ernő] anyuját, hogy kicsit elbeszélgessünk az akkori zavaros dolgokról. akkor is épp villámlott, csak úgy csapkodtak! :D belül akkor is mosolyogtam, hogy ilyen nincs, mégis van!

p.s.: sosem elemeztem még ki így egy dalt, itt volt az ideje!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése