2012. december 24., hétfő

christmas

eljött az idei év december 24-éje is, azonban először kicsit a múlt hétről:


  • kedden két növrendszer pótZH-t kellett lenyomnom. hát uccu neki, meg is csináltam! utólag kiderült, az egyik kapa, a másikról még ma sem tudom milyen lett. x_x emiatt igazán nem vagyok boldog!
  • szerdán megírtam a növrendszer ea vizsgát, amiről tnap tudtam meg, hogy sikerült is. juhéé!:) első vizsga letudva még karácsony előtt! ezaz!:) a nap további részében biometriára és állatrendszertanra tanultam. illetve kora du. elindultam, hogy segítsek Diának átköltözködni a KUK-ba, mert hála a jó égnek őt is felvették koliba!^^ egész jó kis hely és még szuper kényelmesre szétült fotelok is voltak a konyha melletti társalgóban! :D annyira hiperfantörpikusak voltak, hogy meg is kellett örökítenünk:

  • pénteken eljött a második nagy biometria zh ideje. le is tudtuk! ami pedig még fontosabb, hogy végre hazamehettem szeretett kis családomhoz!:)
  • szombaton és vasárnap sütöttem is velük sütit, illetve beszélgettünk és nevettünk jókat egymás remek viccein szokásunkhoz híven!:D szombaton este pedig Diával Tatán voltunk egy tatu18 koncerten.:) csomó régi ismerős is ott volt az 5vösösök közül.:) barátném megismert egy jófej és jóvágású srácot!^^ olyan aranyosak voltak együtt, plusz öröm!:) 
no, ma pedig boldog, békés, örömökkel és ajándékokkal teli karácsonyt mindenkinek! a kedvenc karácsonyi mesém kedvenc dalát kapják ajándékul tőlem azok, akik ezt itt olvassák!:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése