2012. december 16., vasárnap

nagytesó & vizsgaidősuck

megújult végre blogom kinézete és mostmár így is marad!:) megtaláltam a tökéletes hátteret, ami egyben a kedvenc nonnettás képem is a 'love is everywhere' címmel.

tegnap eljött tesóm szalagavatójának estéje is. nagyon fura, amikor tudatosul az emberben, hogy az öccse is felnő lassan!:D hát megáll az ész! nagyon büszke voltam rá, természetesen ők voltak a legügyesebbek!:)  kis családias hangulatot teremtett az össz-vissz 3 osztály az átlag 25 fős létszámukkal. nekem szokatlan is volt visszagondolva a mi 6 ballagó osztályunkra és 40-es csapatainkra. apum kamerázott, mi nyakatnyújtogatva néztük a produkciókat.:) később kis pezsgőzés, süti meg dumcsi a családdal, aztán elszublimáltunk haza, a buli része nem nekünk szólt.:P boldogságos volt ez az egész este, már csak azért is, mert a saját szalagavatós ruhámban mentem, ami nagyjából azóta nem volt rajtam.:) meglehetősen nosztalgikus élményt nyújtott.:)

ami pedig szintén a héten történt:

  • hétfőn túlestem a szövettan-idegrendszer gyakos beszámolón is. úgy gondoltam előtte, hogy egy támasztószövet, somatosensoros rendszer [pl. egy látópálya ismertetés mellett], hippocampus kombó lenne számomra az ideális, aztán persze kaptam izomszövetet, nyúltvelő átmetszetet meg cerebellaris pályarendszert. nem én voltam abban a percben a legboldogabb, amikor kikaptam a témákat, ez tuti. ellenben egész jól ment és a néni a végén három 5-öst írt be nekem. hát én olyan boldog voltam!!!:D koliba menet csak arra gondoltam, hogy ez a félév első és talán utolsó ötöse is. az utóbbit majd igyekszem cáfolni!:D
  • pénteken szerkesztőségi volt, amire egész sokan el is jöttek végre valahára! ahogy beléptem, Gans arcát láttam meg, ami kellemes meglepetésként ért! ő az én Nyúzos apukám, aki felvett, tanított és bevezetett ebbe a világba!^^ Andor is ott volt, akit már nagyon rég láttam.:) az gáz mondjuk, hogy még így sem jelent meg mindenki, viszont már csak ezért is szóba jött a szerkesztőségik rendszeressé tétele. ennek és a rovatok újrapályázási lehetőségének nagyon örültem!:) 
jövő héttől pedig megkezdődik a sokak által rettegett vizsgaidősuck!:D nekem speciel ez a kedveltebb rész olyan szempontból, hogy jobban be tudom osztani az időm és többet lehetek otthon.:)
várom is már a jövőhetet! bár szigorlatra kell majd készülnöm, mégis ott lesz ez a karácsonyi hangulat: mézeskalács, fadíszítés, töltött káposzta, a csengő meg az ajándékok.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése