2012. december 5., szerda

hétvége

plusz a péntek! mert hát akkor kezdődött a történet, amit most ide le fogok írni. furcsa a sors játéka, mégis nagyon szerencsésnek érzem magam, pedig van ebben a sztoriban jó és rossz is!

nos, pénteken melóztam a srácokkal a már jól ismert déli haliban. Ákos vezetőszerkesztett, Dóri és az én drága Timi barátném olvastak, én pedig a megszokottakhoz híven tördeltem. miután végeztem, beszéltem Petyával, hogy most végül is mi lesz este. hát végül az lett, hogy söröztünk az andersen helyett a szomszédjában lévő kamrában, és megismertem Swetet. egy újabb Bence!! :D ez csak jót jelenthet! egészen zárásig ott trécseltünk, így a hazaút kb. hajnali 1-re esett, én pedig hulla voltam egy ilyen nap után, így végül legjobb barátom óriási kedvességének köszönhetően a bme kármán kolijában aludtam. a 4-6-oson pedig láttuk raszta Bencémet is, így kijelenthetem, hogy ez egy igazán bencés nap volt! :)

szombat reggel, azaz nagyjából délben fel is keltünk :D én persze Petya vad kockulására, de ez már mellékes..ő szerintem meg az én telós ébresztőmre! :DDD szépen vagyunk! [ellenben valszeg az óriás - véletlen volt-jára jobb ébredni, mint arra, hogy kattkattkatt :P] kis beszélgetés után később elindultunk az allee felé, majd én folytattam utam a hírhedt dayka gábor u. 4-ig, ahol drága szobatársam, Maya már nagyon hiányolt. rögtön azzal kezdte, ahogy beléptem, hogy "te jó ég, eltűntél!!". :DD egyszerűen imádom! ekkor már anyum is a városban volt, délután meg is érkezett hozzám a koliba!:) végre vele is találkozhattam, már alig vártam! elhozta a kedvenc kötött ruhám és kongrét, hogy keresztszemessel kihímezhessem Grabowski-t a macskafogóból! :D [ma már neki is láttam a dolognak] vacsizott a szobánkban, majd végignézte, illetve segített készülődni nekem az estére. mindezek után elhagytuk együtt, bár külön utakon a kcssk-t. :)

a szombat este elég parádés volt, ahogy Papp Szabi mondaná! :DD a péntek esti két szál férfiemberrel mentem a kapuit frissen megnyitott showbarlang nevű helyre, ahol aznap este ozone mama, synchrOnring és supernem volt várható az előrejelzések szerint. ebből én az utolsó kettőt vártam nagyon, de mindegyik marha jó volt!:) a synchrOnringet egyedül végigtáncikáltam, srácok eltűntek! majd vettem egy sört és megkerestem, tehát meg is találtam őket!:) ekkor már igen jól voltak, főleg Petya! :D majd elkezdődött a supernem és ezzel együtt az este érdekes része is. utóbb említett és egyben legkedvesebb barátom viselkedése ugyanis egy más irányba tolódott el, ami az összefont ujjas kézfogással és ölelgetésekkel indult, majd pár csókkal végződött. o_o nem mondanám speciel, hogy rossz érzés volt, inkább szokatlan és furcsa! habár szerencsére tnap ezt a dolgot át is beszéltük, és nem esett le egy tégla sem barátságunk stabilan felépített várából, nem tudom mit hozhat még a jövő!:) [azt hiszem, rosszat semmiképp sem!] de ha már supernem, akkor "annyit hozzáfűzhetek, mert akarni kell, hogy legyen mit"! :) ebben biztos vagyok, nagy igazság!

a vasárnap pedig leginkább nyugodtan telt. Mayával kimostuk a ruhákat, eközben adódott egy elég vicces és izgi kis dolog. a csap remekül eldugult a mosókonyhában, így egy kisebb tenger keletkezett, amit aztán a portás közreműködésével ketten elpusztítottunk. igen, , segy lila felmosóval is evezhettem ezen a remek napon, so fantastic! :DDD

hát nagyjából ennyi lett volna az elmúlt hétvégém, amiről elmondhatom, hogy már rég volt ilyen eseménydús és cool! :D a sors mostanában furcsa játékot űz velem, de úgy érzem ennek az egész történetnek valami hihetetlen jó vége lesz!:) az pedig tény, hogy minden okkal történik!
véletlenek nincsenek!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése