2012. december 12., szerda

azonosulás

tegnap elkezdtem újranézni nagyobb gyerekkorom egyik kedvenc filmsorozatát. ez pedig nemmás, mint Anne Shirley története.:) most egész más szemszögből látom az egészet, de ez érthető is, hiszen már nem vagyok épp gyerek, ennek ellenére ugyanolyan szórakoztató! kicsit mintha magamat látnám a karakterben, amilyen álmodozó, makacs és lázadó!:D
el is értem már a 4. rész végéhez a hatból, és most én is rádöbbentem valamire, akármilyen elutasító is vagyok az elmúlt napokban.


-It'll be three years before I finish medical school. Even then there won't be any diamond sunbursts or marble halls.
-I don't want diamond sunbursts and marble halls. I just want you.

attól tartok amit érzek, az a hiány. ha ez így van, tudom ki az én Gilbert Blythe-om.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése