2014. augusztus 29., péntek

kínos.

...igen! pont, mint az egyik kedvenc sorozatom az eszementen fiatalos kategóriából. 'AWKWARD!' na ez a mai az volt. reggeltől estig, bezony ám! na de persze _just az usual_, az este vágta oda igazán a földhöz lendületből a dolgot. :D kegyelemdöfés volt ez a javából, ha mondom! szerencsére tudat alatt azonnal bevillant és be is kapcsolt az a bizonyos idegláncolat/emlék, amely a Larával gimiben erősen leszögezett dologról szólt: van egy olyan, hogy női tartás, abból pedig nem szabad engedni! de nem ám!

hayır!
hayır!
hayır!
hayır!




Muriel - Position

gyönyörű és káprázatos dolog volt számomra az új hegedűművész úr a csapatban, egyszerűen zseniális! :) csodás fiúk mind! :) ez volt ma a kedvenc számom. megmondjam, miért?

- 'will you be my big fat NOTHING?'..       [a válasz erre ma nem volt kérdéses/vitatható ;) ;) pfeh!]
- 'could you be my healing poison?'  ["-pofozzam meg magam vagy fussak inkább neki a falnak? - FUSS NEKI!]

tovább is van..mondjam még? NE, inkább ne! :DDDDD



egy nagyon szép helyen, a Brody Studios-ban voltunk egyébiránt, ahol 500 Ft a bor decije, de olyan finom is volt. egy fehér Irsaira beneveztem, mert úgy voltam vele, hogy ha már reggel erős indításnak az M0-ás bekötő szakaszának elején gyalog átsétáltam és bejutottam egy vadidegen német logisztikai céghez, megadom a módját este is. most egy becks melegszik meg lassan, mert feladtam az elfogyasztását, mivel kezd alakulni a "-halló, itt Tas" állapot, ami úgysem fog előfordulni. tudjátok, a _tartás_! [úgy indítottam a híres büfénkben..melyik a legnémetebb sör? :) egészen jót választottunk végül együtt!]



amit üzennék valakinek [avagy mektubum ona]:



Ey sevgilim, ey sultanım! 

Aşk aşk derim, erimek isterim
İki değil, bir olmaktır derdim.





ebből most sokat nem lehetett leszűrni, de a lényeg: kellően elfáradtam estére a munka és a reggeli utazós-munkahelyre bejutós kaland miatt. [amelyet kár, hogy alkalmam sem volt megosztani azzal a kedves és arra érdemes barátommal, akivel legszívesebben tettem volna..kb. csak ő maradt le a sztorimról. nagyot alakítottam ma, ez a lényeg!] már megérkezvén a széken ülés sem ment a sok boríték meg címke után! :D téboly! viszont az állva táncolgatás és éneklés annál inkább, ez jellemzőbb is rám. csak hogy kedves és igazán legkedvencebb Édesanyámat idézzem: "a mi hürremünk!" :D az!


[ha még nem említettem volna, belekezdtem a török nyelv tanulgatásába önszorgalomból és iszonyat érdeklődésből. azt hiszem, a számomra legszebb nyelv eddig, amit ismerek! çok, çok güzel! na de erről majd még inkább egy másik írásban. :)]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése