2014. augusztus 10., vasárnap

sulis naplóm 2013-14

na végre! eddig - kb. fél órával ezelőttig - a koliszobámban esedékes nagy átpakolás-takarítást végeztem. szerencsére be is fejeztem, mire megszállta egy szép sereg rovar a szobát. a sokpettyes csípős gonosz Harlekin-katicától kezdve a büdös-zümmögő klasszik zöld poloskáig minden volt/van..és valószínűleg lesz is, amíg le nem csapom az összes villanyt.

tehát a sulis naplóm! :DD egy vicc sajnos, mert arra végül nem használtam - mint az eggyel ezelőttit -, hogy minden nap beleírjam, mi volt vagy mi nem, ami helyett rémálmodtam ~ilyesmik. bármi van, jobb leírni meg megjegyezni, ebből tanul az ember fia/lánya tanulási stratégiát meg egyebet. ez az egyetemen nem árt, sőt!
az ideit még spániel tartományokon szereztem be a nyáron, olyan nekifutással, hogy utolsó nap, El Corte Inglés, és valami írószerre lenne még szükségem a gyönyörű szép és pontosan szabott ruhám mellé onnan. [ahonnan amúgy szégyen kijönni üres kézzel, meg nagyon nem is lehet a választék miatt, de válogatni emellett tudni kell és nem tanácsos egész nap ott totojázni sem, ha értékeled az életed. pláne, ha szegény édesanyád térde igen fájós.] szóval gyorsan még valami szép írószert, és leginkább erre volt igényem, így ezt választottam:

szép, meg tök jó kemény fedeles. spirál, ami praktikus és úgysem megy tönkre, mert sehova nem hordozom. mindennek van benne külön hely: 1. személyes adatok, 2. éves naptár, 3. tanév menetének hely - mi mikor, 4. órarend, 5. tanárok adatai, 6. vizsganaptár, 7. jegyzetnek hely, 8. maguk a napok egyesével - lényegi rész, 9. 'comunicaciones' szülő meg tanár stb. között - ez kicsit érdekes, 10. osztály adatok és események, 11. névnapok abc-sorrendben - kis extra :D, 12. mértékegység átváltó táblázat - hasznos!!, 13. egyéb dátumok, 14. telefonkönyv, 15. weboldalak. szóval elég részletesen, szépen tagolt kis könyvecske, tényleg igényesség sugárzik róla, spanyol..ennyi. valószínűleg minden korú suliba járható emberre gondoltak, ez látszik a részeiből. több olyan adódott így, amit nem használtam volna fel, vagy épp módosítottam, no de mi a fenéért is nem írtam bele minden nap? áá..lehet jövőre is megtartom, csak nem fognak stimmelni a napok, szóval ezt már cseszhetem.


na de nézzük, végül is mi az Isten nyilára használtam, ha már ennyire nem vettem a fáradságot, hogy megtiszteljem az igényességét meg minden egy napi írással. hát, ezen én is nevettem, ezeket találtam benne:

  • kódok, titkok beragasztgatva - ez mondjuk tök fontos, hasznos.


  • vizsganaptárak - én mindig csinálok ilyet, amikor már 10-20 perc után kiokoskodtam, mit mikorra veszek fel és meg is csináltam ez utóbbit. azután kitűzöm a falra és mehet a buli, kaját betankolni a hűtőbe, könyveket elő és OLVAS üzemmód 6 hétig. ;D néha váratlanul vonattal hazateleportálok, bár magam sem értem honnan lett jegyem..rejtélyes időszak ez. amikor még csak gimis voltam, Bence barátomtól jegyeztem meg elöljáróban a "vizsgaidősuck" kifejezést. :DP ..azóta is használom!

  • lepkés fajlista képekkel a Mariposario de Benalmádena névvel ellátott csudiszép lepkeparkból, hogy pipáld, amit már láttál :DDD ;D - ehhez nem kell több szó.. :DDD ["túl sok a szó és nincs még vége"]

  • tanév menete - ezt még szépen kitöltöttem, tényleg tök jó lett. még rajzoltam is, meg kisatíroztam színessel a vizsgaidőszakot, hogy jól lássam előre. szünetek, reghét, hetek számai, összes vizsga pontosan beleírva. itt egy kis részlet, érdemes megfigyelni a napocskákat. azt hiszem, tökéletesen tükrözik a hangulatot és a valóságot a 2 időpontnál: a nyár végi sulikezdésnél, amikor még csak sejted, mi vár rád idén és a következő nyár eleji tömör gyönyörnél, amikor el sem hiszed, hogy ezt te megcsináltad. :DD íme:

  • tanárok adatai - fontosabbakat itt is beírtam, + rektor, dékán, TO-sok.

  • vizsganaptár - tanév menetéhez hasonlóan igényesen kitöltve, mert ez fontos. hiába a a külön vizsganaptár, nem árt, ha itt is le van írva mi, hol, mikor és nem mellesleg itt gyűjtöttem össze a végén a jegyeket. [és a költségeket :DD welcome to university!]

  • jegyzetek - :DD na itt jön a vicc, kapaszkodjatok a szék karjába!
    van itt pár dolog: 1. aranyköpések chatről :'DDDD, 2. Budapesti Éjszaka blog [egyik melóhelyem] összes adata + sajtóreferensek mailjei, 3. Neptunos dolgok, főleg utalás, 4. megnézendő filmek, amit mások javasoltak [aha, itt össz egy van felírva..azóta láttam. konklúzsön 3 betű: szar.], 5. nyúzos pénzek számokra lebontva [másik melóhelyem], 6. nyúzos aranyköpések. mindebből természetesen az első a legkirályosabb, nyilván Ti is csináltok ilyet, ha van egy kis humorérzéketek, amit később sem akartok elfelejteni. ennyi van eddig, mert nem vittem túlzásba, a neveket szándékosan lehagytam. az első személynek van még olyan, hogy laszi [= alszi, megyek aludni], rámájt [= réméjt, előzővel azonos jelentés]. az itt nem szereplők között pedig egyik barátosnémnak egy olyan, hogy fólasz [= :DDDD ezt találjátok ki Ti, de annyit segíthetek, hogy az f és az l betű körül van a turpisság]


  • jegyzetek - eljutottunk a lényegi részhez, ami ugye nagy bosszúságomra _lényegében_ teljesen üres. x_xxxx van egy mértéktáblázat először főzéshez, hogy 1 ek [fiúk, ez bizony az evőkanál, biza!] mennyi lisztnek, olajnak stb. felel meg. ez hasznos! ott van még az a tegnapi szerelmes levél bigyó és ezután még van 2-3 napnyi bejegyzés..ez csodás! :DD az egyik, ami sorrendben a második, baromi viccesen íródott. az első inkább szomorú csak:





  • 'comunicaciones' - ezt átírtam 'para leer', azaz olvasnivalók részre.
    a kommunikáció csak olyan formában maradt igaz, hogy ide írtam, amit más tanácsolt elolvasásra, mint a filmeknél. nos, itt is csak egyet írtam fel. :D a cím alapján én nem vagyok benne biztos, hogy elolvasom valaha is, bár a kíváncsiság tulajdonképpen hajt, miért tanácsolta az illető nekem. az ő nevét sem jelenítem meg, így furfangosan kitakartam egy darab blokkal, há! azért nem bánnám, ha többet felírtam volna, mert többet is javasoltak szerintem azóta. ellenben tök jó, hogy Petyától kaptam is egy izgit és nem csak tanácsolta, tök szuper kis sci-fi történet, igazi 80-as évek. meg emellett van 2 agykutatós könyvem folyamatban és elkezdtem időközben törökül tanulni. [çok güzel dil ^^] hát, ilyeneket csinálok mostanában. :P

  • dátumok, mailek, weboldalak - itt még van pár fontos tanár elérhetőség és sulihoz fűződő oldal meg egy gyors skicc, ahol azt számoltam, kapok-e akkor ösztöndíjat. [olcsó illúzió..wahahaa :DD] 

vége, ennyi volt benne. hát, szerettem volna sokkal többet használni ezt a gyönyörű kis könyvecskét, de így sikerült. azért nem vetem így csak a tűzre vagy a büdi szemétbe nyilván. szerintem csak azért is teliírom vagy rajzolom valami hasznossal/széppel, még kitalálom mi lesz a pontos sorsa avagy jövője.

végezetül, ami nem maradhat el és minden kis naplóm hátulján szigorúan kötelező!!:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése