2014. augusztus 9., szombat

találat

hihi ^^ ..
..
^^..
..
..találtam egy szerelmes levelet a sulis naplómban. erről a könyvecskéről - most eldöntöttem - írok egy rendeset holnap ma, mert megérdemli teljesen! :D végignosztalgiáztam most [hát mikor máskor lenne ideje..:'D] és számomra elég vicceseket találtam. kérdés, ti mennyire értékelitek majd ezeket. :D



25 de febrero [martes]:


őszinteség: 20%
tanulság: minden rosszban [még ha nagyon-nagyon ~ is] van valami jó/kellemes/szép

na, erről ennyi bőven elég is, holnap pedig csak jobbakat meg viccesebbeket/komolytalanabbakat mutatok. :D az viszont még így elöljáróban elég elgondolkodtató, miért is ez a sulis naplóm, ha ilyeneket találok benne. o_O azt hiszem, nem terveztem el eléggé a célzatosságát, inkább maga a könyv varázsa hatott meg, amikor beszereztem. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése