2012. november 30., péntek

jóság

ez a nap kifejezetten jól zárul. :)

kigyógyultam a vasárnap este óta húzódó náthámból, hozzáteszem gyógyszer nélkül. aztán a másik nagyon jó tény, hogy felvettem a vizsgáim!! ;) semmi perc alatt megvolt a neptunban, nem is értem mit szidják, ráadásul a sorrendem is egészen jó!:) [egyébként ezennel azt is kijelenthetjük, hogy megcsapott minket a vizsgaidősuck első szele; say hurray!] még idegrendszert is tanultam ma elsöprő sikerű praktikumunkból, meg főzőcske is volt a szuper 8. emeleti kcs-s konyhában sokakkal. plusz extra sütögetés, így holnap reggelire almás-fahéjas muffin vár! hmmmm! :P már alig várom!

na így a holnapra átaraszolva, asszem az sem lesz egy rossz nap!:) újabb csodás napot tölthetek bevbiokém után egész estig a szerkesztőtársakkal és természetesen Timivel! ^^ ennél még sokkal jobb, hogy jön anyukám végre pestre, így könnyen lehet, hogy este még jól meg is látogatom!:) hoz nekem jó cuccokat és még kongrét is, így holnap ha bevásárolok a kézimunkaboltban, jó esélyem van rá, hogy szombaton már alkothatok is! [találtam egy jó kis mintát Grabowski-ról és a kis japán egérbarátnőjéről!:D] egyetlen dolog nem lesz holnap, amit szerettem volna már tényleg, de remélem hogy beválik a régi mondás, miszerint ami késik, nem múlik! :$

most pedig jöjjön a pride and prejudice befejezése, illetve a tollasbál!:)

[u.i.: annyira érdekelne ki ez a tündér, aki olvassa a blogom! :$ olyan jól esik, mert sosem gondoltam, hogy valakit érdekelni fog tényleg. igazából naplócélzattal indult ez is, így viszont sokkal izgalmasabb és én is motiváltabb lettem.:) talán majd egy megjegyzésből egyszer kiderül. :D]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése