2012. november 26., hétfő

álom

délután muszáj voltam lefeküdni kényelmes kis kolis ágyamba, mert megtámadott vmi prokariota. olyan fél 7 táján ez sikerült is, majd este fél 10-kor keltem fel. x_x már sokszor rájöttem, nem a legegészségesebb így össze-vissza aludni, most sem tudtam először, hol is vagyok. :DD aztán az α-hullámokból visszazökkenve beugrottak álmom utolsó mozzanatai, amikor is egy kutya agyat és koponyát preparáltam. hát ez már tényleg durva! ._. sokkal jobban szerettem volna valami másról álmodni, ezt biztosan állíthatom!:) ellenben egyre jobban a biológia megszállottja vagyok, ezek után nyugodtan beláthatom.

btw, ha már koli, írok kicsit a lakótársaimról is, akikben nem gondoltam, hogy ekkorát fogok csalódni. remek hétvégét töltöttem el otthon végre, így 3 hét elteltével, majd tnap kb. 8-kor arra tértem vissza, hogy a logikusan fürdőben hagyott mosogatószerem igen jelentős hányada a semmibe veszett. [hát persze, hogy nemrég vettem!] x_xxx mondanom sem kell mennyire NEM töltött el a boldogság. még kérdőre is vontam a dolgot, persze választ vmiért nem kaptam. ^.^" ezek után jogosnak éreztem a lépést, miszerint olyan feliratokkal lássam el azokat a dolgokat, amiket akár csak véletlenül is bent felejthetek, mint a "NEM A TIED VAGYOK!" és a "TEGYÉL LE!". szánt szándékkal mindent csupa nyomtatott nagybetűvel, mert így talán kicsit anonimabb, és ha bent is hagyom őket ezek után, talán nem derül ki, ki volt ez a "bunkó". nos, lehet az is, hogy csak engem neveltek másképp. meg hát igaz, hogy református vagyok, de emellett nem szigorú hívő. mégis alapértelmezett nálam, hogy nem lopok, nem hazudok. őket pedig csak sajnálni tudnám, de nem fogom, mert felbosszantottak az előbbivel! ;)

anyukám nem vette fel a telefont, pedig hiányzik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése