2012. november 2., péntek

szerk & máv

'back to real life' – tartja kedvenc kis nyuszifüles zenekarom egyik dalszövege. :) ezt a postot már tegnap meg akartam egyébként írni! ..a csodás esti utazás után, amit az elte híres kcssk kolijáig tettem meg otthonról.

  • tehát az út: tulajdonképpen a nagyobbik része – amit trébányától kelenföldig kell megtennem – egészen zökkenőmentes és gyors volt. [tekintve a vonat jelzőjét is] azonban az a csekély 15-20 perc, amit előtte a tisztségéhez méltónak alig mondható megyeszékhelyünkig robogtunk végig, valami rémes volt. pontosan Bánhida előtt kezdett el fura módon bukdácsolni a máv csini piros járgánya, ezután már csak csúnya csonttöréseket, ropogásokat hallottam, illetve óriási koppanásokat éreztem a talpam alatt. első gondolatom: "elütöttünk egy embert, ba#>&@ˇ"..ugyan nem álltam messze a valóságtól, de nem ez történt! megálltunk kb. 5 percre, mialatt kiugrott a masiniszta, majd közölte, hogy elgázoltunk úgy saccra 5 vaddisznót. -.-' biológus hallgatóként hátborzongatóbb vonatutat nem is szeretnék elképzelni, átélni meg ezek után még annyira sem! no, de lapozzunk is!
  • pénteki szerkesztés: ez már ma volt, és reggel valamiért nem keltem túl vidáman. talán csak rosszul aludtam. [vagy Mr. Tájfel nem őrizte elég jól az álmom..ő az egyik kedvenc plüssöm és hát természetesen a Macskafogó gonosz főszereplője :'DDD] miután beértem az egyetemre, nekiálltam én is a munkának. Törci, Rita, Dóri és Timi♥ ekkor már belecsaptak a lecsóba, azonban ma én tördeltem, így elég volt később mennem szerencsére. lényegében elég fárasztó volt ma a meló, de nagy vágyam teljesült az által, hogy megírhattam tudósításomat a ttk-s gólyabálról, illetve le is adjuk! :) ez "normál állapotban" nem is lenne különös, de a hök idei szeretetbombáját – amivel aranyosan bemutattak a munkánknak – viszonozni kellett. habár őket ez a cikk talán cseppet sem érdekli, és talán el sem olvassák, nekem jó érzés volt leírni, milyen pazarul ellaposították a bál színvonalát. bár az én kedvemet nem vették el, mert szuper estém volt akkor is! :P
a napomat pihenés gyanánt este végül a Jég veled c. zseniális filmmel és a közös, szerkes ebédből maradt ⅛ óriáspizzámmal koronáztam meg. asszem ma sem unatkoztam, 'feel good'! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése