2012. november 10., szombat

zh hét egy szép estével zárva

viszonylag rég írtam, így épp ideje lesz. leírva röviden az elmúlt hetet érthető is miért:

  • kedd: gomba zh, amibe furfangosan pár nem felismerhetőt is becsempásztek a képeknél, majd még két ea. ebből az állatszervtan jó volt, mert a neocortex-et taglaltuk, ellenben a növrendszeren egy kicsit sem természetes mosoly erőltetése közben majdnem bealudtam az unalomtól. :D btw: a gombákat talán nem véletlenül tanította Kalapos t.úr!:)
  • szerda: már megint nem büszkeség, de reggel kihagytam ezt a sz.jbatekert biometriát. ennek természetesen több oka is volt, de utólag leginkább annyi a véleményem, hogy ezt a tárgyat kár volt felvenni köt.vál. kreditnek, főleg az emelt tárgyaim mellett. 1-re becaflattam szeretett iskolámba, majd a hüllők rendszertanának kivesézése után – tekintettel kiváltképp a hazai fajokra nyilván – kaptunk pár alkoholba áztatott brekuszt, azt' elő az állathatározókkal! mindezek tetejébe fél 5-kor megkoronáztuk a napot egy Lepidoptera-Diptera-Hymenoptera javító zh-val. este pedig átvettem a vadiúj kcs-s mágneskártyát. juhééé, hétfőtől már csipogtathatjuk ezerrel!! [én végig az ezerháromszáz forintomra fogok gondolni T_T]
  • csütörtök: egész nap készülés anal zh-ra, hát mondanom sem kell mennyire izgi program volt. :D egy főzőcskével és pár egyébbel kénytelen is voltam megszakítani. este már nem is tudom mit csináltam..na lapozzunk!
  • péntek: reggel 10, déli 0-805, emelt biokém. egyik kedvenc órám, imádom ezt a Pál Gábor bácsit, a fehérjék izolálásának módszereiről és szekvenciájának meghatározásáról már nem is beszélve! :P ezután vissza a koliba, evés, analitika átismétlése, rohanás be Cetkével az oskolába, majd a csodálatos analitikai kémia zh-t is megírtam, ami már az utsó volt a héten, így péntek este! :D és itt jött el a móka ideje, jó kis estét töltöttem el Dia és Petya társaságában, ráadásul az egész hetes kilométerhiányom is redukálódott! :) voltunk a cserpesben is, ami már egy ideje vágyam volt. yay! fél 2 táján pedig, éjjelire várva találkoztunk két szintén elte-s sráccal, amikor egy homeless lady még bearanyozta a már egyébként is jó hangulatot azzal a kérdéssel, hogy "mi most hazamegyünk és szexelünk?" óóó, hát hogyne! minden este, csak Diával! szerintem is teljesen egyértelmű! :D
utólag megtudtam a gomba zh eredményét, boldog vagyok!:) most pedig Fish-en lennék, ha a fent említett 1300 Ft még meglenne, de helyette most ezt hallgatom max hangerőn:


let's sleep together right now,
relieve the preesure somehow
switch off the future right now
let's leave forever


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése