2012. november 25., vasárnap

izgi hét

végtére is megírom, amire egész héten készültem, még akkor is, ha csak vasárnap délután. nem is csúszok ki az időből így, mert pl. holnap semmi értelme sem lenne erről írni, amikor már egy új hét élményei gyűlnek.:)
itt van, ami volt:
  • kedden moha-zúzmó zh, és egyben a félév általam nyújtott legjobb teljesítménye eddig, de lesz ez még így se! ezenkívül asszem semmi izgi nem volt, egyedül Timi lelki állapota és kedve aggasztott még, ezért óvatosan is kezeltem a helyzetet. :$ nagyon megszerettem és elmondhatom, ő az egyetlen igazi barátom a szakon/évfolyamon, így nehezen viselem, ha bármi baja is van. teljesen eljött vele ez a "neked én vagyok, nekem te vagy a testvérem" állapot!:)
  • szerdán nehéz nap elé néztem, de a lusta és hanyag leszarom-és-magamra-húzom-a-takarót hozzáállás helyett szembenéztem mindennel és egész jól is jöttem ki a dolgokból. hozzá kell tenni persze, mondtam olyasféle baromságokat is egy Pelobates fuscus hátsó lábacskáit szemlélve pl., hogy úszóhólyaggal rendelkezik, miközben erősen az úszóhártyára gondoltam, de persze ez kit érdekel?! :DD végül jót röhögtem a beszámoló kellős közepén magamon, hát ez az én formám!:P szóval ezen a héten kezdtem végre igazán azt érezni újra, hogy kezemben az irányítás és önmagam vagyok. :) az is enyhített picit a nap dolgain, hogy rendszertanon a szokásos átlag 10 oldalas körmölés helyett most a Vándormadarak c. francia filmet néztük meg!^^ full of incredible loveliness!
  • csütörtökön light-os napnak néztem elébe: orvos, aztán a koliszoba és fürdő kitakarítása. az utóbbi lassan már egy mangalicafarmra emlékeztetett a sáros lábnyomok és egyebek után. persze, hogy zavart már, így neki is láttam, s a végére csillogott minden, ahogy kell! asszem 20 percbe ha beletelt az egész. -.- hatalmas erőfeszítés tényleg, kb. mint egy szalámis zacskó felnyitása, de a többi lakó szerint mégsem. valószínűleg ugyanennek a felelősségteljes és felnőtt hozzáállásnak tudható be az is, hogy néhány órával később majdnem teljesen visszaállt a régi állapot kedves kis zuhanyzónkban. -.-" itt pedig úgy éreztem, legyilkolok vkit a felmosómmal, de végül írtam egy cetlit, amin a wc-nk imája szerepelt a tisztaságért!:P végül persze nem raktam ki, mert akkor bunkónak éreztem volna magam, pedig teljesen jogos lépésnek számított volna. hát én ilyen vagyok! [még a következő suvickolás után lehet kiragasztom..mert mégis!] ezek után az este nagy örömött hozott, miután a Cartman féle "kabbe gyíkok, én leléptem" feelinggel indultam el a Mester utcába. Borival, Botival és Petyával karöltve célba vettük a Coda-t. néztünk gitárt, láttunk ultraszexuál szőrös gitártartót, amire azóta sem akarom tudni, miért mondta Petya, hogy neki olyan kell. :DDD wahaha! volt még trendi piros minierősítő is és zöld meg rózsaszín tele, de ez már nekem is sok volt! :D végül megvettem öcsém ajándékát is, hisz 18. szülinap.:) gyenge poén a végére, hogy az ernie ball húrok rikító rózsaszín csomagolásban voltak, hát kösz szépen!:D
  • na pénteken még volt egy másik ajándékom is, mert este a roxxy-ban subiék meg leander meg insane játszott. habár csak az előző kettőt hallottuk, ezen ott kellett lenni!:) tesómmal fel is kerekedtünk, meg ott még találkoztunk Nikivel és egy rakás ismerőssel, mert persze trébánya. egy élmény volt, mint az itteni suric koncertek mindig: jót fényképezkedtünk Bálinttal, idétlenkedett nekünk egy sort :P [a csodás kép oldalt prezentálva, persze magamat a cenzúra leple alá rejtettem]; az insane gitárosával ennél még jobbat dumcsiztunk, és be is kell látnom, ez a Kollár Gergő nagy jó arc!; Tominak pedig gratuláltam a babához, erre a szokásos szeretetteljes fülig érő vigyorával egy nagy köszivel viszonozta a dolgot^^. hát így történt ez! a nap ezt megelőző része uncsi és fáradtságos volt. illetve szerencsére végre találkoztam Nicivel és Larával, akiket már mióta nem láttam! szóval mostmár az ebből fakadó hiányérzet is kevésbé nyúz.:)
  • a hétvége nyugisan telt éééés végre itthon!^^ Balázst megünnepeltük, degeszre ettük magunkat. így szombaton estefelé a véremben uralkodó hatalmas glükózkoncentráció mellett – és persze az ehhez társuló, anyukám ágyas pálinkájából származó alkoholkákkal – már nem voltam túl aktív, így csak a termszén kérdésekre kerestem meg a választ, illetve végre megnéztem a Super Size Me-t, aminek ha most hatalmas levonható konklúziójáról kifejteném a véleményem, ennek a bejegyzésnek soha nem lenne vége.:) így röviden csak annyit, hogy egy fantasztikus film, minden XXI. századi embernek látnia kéne!
nemsokára pedig irány Diával és sajnos a máv egyik járgányával pest!:) megjegyzem: tudom, hogy a hétfő kimaradt, de aznap sem volt semmi izgalmas. keddről pedig lemaradt, hogy befagyasztottam biometria gyakon az egyik sulis gépet!;P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése