2013. július 27., szombat

volt-nincs macska

történt múlt héten csütörtökön, hogy indultam reggel vezetni és jajveszékelő nyávogást/nyifogást hallottam. be is néztem a tuja alá, de semmit nem láttam és mennem kellett. végül nem múlt el a nyávogást és Balázs öcsém találta meg az aprómakkát délután.
nagyon kis tündér volt, csak megijedt a kutyánktól, Mollykától. [majd később a másik, nagyobb németjuhász ebtől, Léditől is] aztán beszokott hozzánk, evett ügyesen és a dorombolója is beindult. még a kis pincsinkkel is egészen jól összebarátkozott ennek a hétnek az elejére. azonban tegnap előtt nyoma veszett, azóta sem került meg. :/ jó egérfogó lett volna belőle pedig! de a történetben nem is a mi szomorúságunk a fő tragédia, hanem hogy eleve bedobták szegény kismacskát az udvarunkba és utána valószínűleg valaki el is vitte lévén, hogy a kis kandúrka felmászott vígan és bátran a kerítésre. egyeseknek meg nagyon megnyerte a tetszését, így csak szimplán elvette. -.- hadd ne mondjam, melyik etnikumhoz tartozott mind a cica feladója, mind az elrablója. [pedig már el is neveztük szegénykémet Bömbinek :( ]


ezen kívül pucoltunk barackot Nagyimmal a cefrébe, meg voltam Apánál ebédelni/szülinapozni/hegymászós képeket nézni. mindkét program szuper volt, bár az előző kicsit megterhelő, ellenben baromi finom lesz a pálinka! :D

most pedig ahogy megírtam ezt, alszok egyet, ami után pedig elindulunk egy napos utunkra. kocsival fog indulni Pestig, majd gépre szállunk délben Brüsszel felé, ott pedig átszállunk és irány spanyolék Andalúziája. ;) már alig várom azt a szépséges tájat és a vidámparkokat, meg azt, hogy egy hetet csak a családommal lehetek és pihenhetek.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése