2013. július 17., szerda

fesztivállapot '13

itt ez a poszt, amit rég elkezdtem, s ahol a blogdíj meg a nyüff előtt abbahagytam, tehát most befejezem. szóval ott tartottunk az előző epizód végén, hogy elindulok a Hegyaljára, aztán amikor hazaértem ezt éreztem:

  • A Hegyalja a fesztivál, haver!!! :D méghozzá a 14. volt, nekem meg az első. :P ekkorát már rég mulattam és ilyen sártengerben sem balettoztam még soha! :DDD Lara barátném jött velem Máté helyett végül, és ő olyan ügyes volt, hogy még brékelnie is sikerült az előbb említett dagonyában! :DD so much fun! és értelmet nyert a fesztivál himnuszának [Igazi arcod] az a sora, hogy "rajzolj angyalt kezeddel kitárva a sárba, miközben tudod, mindenki lát" :D röhögtem is rekeszizmomból! de ez már a 3. napon történt, volt más is. :D például 3 interjúm: Subi, Jurij és synchrOnring. ezekből nyilván az első volt a legszuperebb, pláne hogy Bálint úrtól még egy sört is kaptam. \^-^/ tudom, ez másnak nem lenne akkora élmény meg cucc, de az én mosolyom fülig ért, aki meg nem érti ezt meg, annak nyasgem. :DD kívánom haver, hogy egyszer érezd át ezt! :P aztán volt még nehezen lekoptatható újságírós srác szintén olyan menő rózsaszín press-es pass-al, mint az enyém. :D legalább egy közös pontunk volt. :P volt még Petike, meg kolisok meg hazai trébányaiak, akikkel random összefutottunk. volt a sátorban reggelente kibaszott meleg, este meg pára és mocsár a sátor alatt xD. meg reggelente folyton ez a zene ott oldalt. [WARNING! mainstream zene a blogomon..] aztán volt még aranyos gyerek, akit nevezzünk D-nek és barátném udvarlójának. róla még később, a végén lesz egy kis mondanivalóm. :P hát szóval nehéz is összefoglalni ezt a 4 napoit, de tartalmas volt - kivéve, hogy a 3. és 4. nap estéjét főleg átaludtam - és a világ legfinomabb borait ittuk, ami után én csak annyit éreztem, hogy eddig még nem ittam bort úgy istenigazán.

majd hazaértünk sárosan (!) és fáradtan és kimostunk mindent, még a sátrat is! :D egyébként marha vicces volt, hogy onnan lehetett tudni ki jött Tokajból, hogy ránéztél a cipőjére! :D igazi életérzés volt az egész.
aztán eltelt pár nap, összeraktam az interjuhokat meg voltam vezetni is, és máris itt volt a július 5-e, amikor pedig Diával mentem VOLT-ozni. Sopronig elkísért minket barátosném aranyos lovagja is, Attila, aki tanusította később, hogy a soproni kilátóról faszán látszik a nagyszínpad. jó ezt tudni a jövőre nézve! :DDD

  • sokkal nagyobb tömeg volt, mint eddig valaha is emlékeim szerint. kicsit kezd szigetesedni, ha értitek. :P remélem nem lesz azért olyan, mert egy remek kis fesztiválról beszélünk. :) bejutottunk, király! aztán el is indulhattunk ún. fesztiválkártyát - called Metapay - szerezni, s közben kiderült az is, hogy a 2 évvel ezelőtti ugyanolyan kártya nem is jó, pedig Dia elhozta. :/ fura ez és gáz! nem is tartom eleve jónak ezt a fizetési stílust, mert szerintem könnyebb ellopni, mint a sima kp-t, ráadásul gyökér megoldás szerint 5000 HUF alatt pin kódot sem kér a vásárlásnál. ezért feketepont a szervezőknek, nem tetszett! ahogy az sem, hogy minden baromi drága volt. pl. 1 cső főtt kukorica - 400 HUF. atya ég! -.- ellenben az ilyen kellemetlenségekkel, nagyon jó volt, a koncertek szuper élményt nyújtottak. nagyszínpadnál le is táboroztunk délután. először Óriás, ahol Peti megint szőke herceggé változott s ahol nem voltak túl sokan, de mellettünk egy gyerek keményen tolta :D; majd Supernem és a lényeg: Papa Roach és Billy Talent. :D Papa Roach-on sikerült a 2. sor tájékán megmaradnom végig, bár derékbatörte a szórakozást picit mindenkinek, hogy egy mozgássértült srác benyomult előre. mákjára mind egészséges szellemű fiatal felnőttek voltunk körülötte és vigyáztunk az épségére, de azért szóltunk az elején neki, hogy ez így nem lesz gyenge. :/ remélem jól érezte magát azért! Jacoby lepacsizott velünk, ez volt a legcsudibb élmény, amúgy pedig kicsit megöregedtek, de állati jófejek és mókásak! :D Billy-t már a távolból néztük csak, mert addigra meghalt a lábam. az ezután következő pár óra pedig kezdett a kínszenvedésbe átcsapni, mert mindkettőnket elkapott egy álommanó és Irie-n tulajdonképpen állva aludtam félig. :DD viszont sikerült elérnünk az első vonatot, így kb. 7-8 óra magasságában már pesten voltam a kis koliszobámban és reggeliztem és regenerálódtam! :P
ennyi volt az idei fesztivállapot, a folytatás a jövő nyáré. :) most a jogsira meg a spanyol nyelvre összpontosítok, és persze a jövő évi bioszos pályafutásomra.

végül pedig egy kis filozofálás. [egyébként ezek a tökjó ráébredések velem mindig zuhanyzás közben történnek; asszem a víz aktivál, mint L-t a talpon ülés :P] rájöttem miért olyan kritikus meg szókimondó emberek a legjobb barátaim, akikre úgy igazán felnézek. azért, mert igényesek és másban sem nézik el, ha olyat tesz amiről látják, hogy az neki nem jó, vagy olyan, ami helyett jót is tehetne magának. ezért hangsúlyoztam én is Larának, hogy ne küldje el a hegyfesztes lovagját, de ne ám! :P nem nézem el, ha egy barátom rosszat tesz magának, amikor jót is tehetne. :) és igen, ez a lényeg, hogy az ember ne legyen igénytelen. sem magával, sem a dolgaival. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése