2013. július 14., vasárnap

szomorú vasárnap

van még egy piszkozatom az idei fesztiválélményeimről, amit nem fejeztem be. remélem még sikerül ebben az évszázadban, de egyet garantálhatok: nem ma. ilyen mosogatórongy kedvvel semmiképpen sem.

régen keltem ennyire szarul, bár jól kialudtam magam. ellenben egy rémes üzenet fogadott, amire szerettem volna válaszolni, de Ő nem akar beszélgetni velem. azon gondolkozom mivel érdemeltem ki magamnak, hogy ezt kapjam, hogy válaszra se méltasson akárki is. :(

most kicsinek, elhagyatottnak és butának érzem magam, aligha vagyok több egy bolhánál. sírni is rég sírtam, nem is szeretek, mert utána mindig enyhe hőemelkedés követi, plusz bedagadnak a szemeim, mert beledörzsölök mindenféle allergén anyagot. nem szeretlek sírás, hagyj engem békén!

anya sincs itthon, elment Pestre, pedig most nem értené miért, de nagyon megölelném, mert ezen a reggelen tényleg úgy érzem hogy senkim sincsen és minden értelmetlen. dél van és a reggeliig sem jutottam el, így igazán ideje lesz összeszednem magam. ez most 10x nehezebb lesz, mint máskor, mégis igyekeznem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése