2013. július 4., csütörtök

save yourself, save me from my mind!

ez most ilyen komoly és filózós lesz. 'S.O.S. help me!' avagy így is mondhatnám a legjobb barátoknak.

itt ez a szám:


"szenvtelen világ: élvezed és közben megzabál.
 képtelen dolog. lázadok, vagy jobb, ha elfutok!"

és itt van belőle ugye ez a gondolat.

ennek kapcsán tűnődtem el azon, van-e ember, aki igazán szeret engem ezen a szebbnél szebb dolgokkal teli bolygón, ahol az olyan emberek pont ebből a színességből csinálnak szenvtelenséget. plusz kritériumok hozzátéve, hogy hím legyen és nem-családtag.
nos, arra lyukadtam ki végtére is, hogy egy talán akadhat. de ugye róla sosem tudtam megmondani, holott szerintem mindig is sejtettem.:)

másfelől az jött még ebből, hogy szomorú vagyok és talán csak azért, mert hagyom h így legyen és ne máshogy. jó dolog a felismerés, ettől lépkedünk előre a fejlődés lépcsőjén.:) régebben nem is értettem miért mondják azok a szüleim és barátaim, akik szeretnek, hogy "vigyázz magadra". ez mára értelmet nyert.:)

"jó éjszakát, aludjatok jól,
én inkább eltűnök valahol.
nem vagyok jól."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése