2013. április 15., hétfő

vesszünk el, térjünk át!


a mai muzsika:



eltájolt ez a berepülés,
nem vagyok a Földre való én!

ó, és hogy elvonszolhatóvá tegyem őt

csak levegő

kell bele már
és fékentartottság alól mentség.

eltájolt ez a berepülés,
nem tart az elfelezéstől
minket vissza semmi már,
csak a betevő falatért 

vállalt koplalás
és az önkéntelenség!

marad a kényszer, hogy éljünk nyíltan odaadó matematikát.
mondj legalább száz szót!

a területemmel sem irányt,
sem landolásra alkalmas helyet
nem kaptam én.

mondj legalább száz szót!
marad a kényszer, hogy éljünk nyíltan odaadó matematikát
mondj legalább száz szót!
marad a kényszer, hogy éljünk nyíltan odaadó matematikátAH!

ma bizony szomorúan fekszem le, hát ilyen is kell! reggel azonban engem ért e világ legjobb örömhíre!^^

[igazából az A38-ast akartam ide, de azt nem találja ez az okoska. sebaj!:P]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése