2013. április 30., kedd

új ruha, új cipő

éppen humánbioszon ülök és nyomi majmokról hallatom a mesét. ;D persze h a supernem majom dala megy a buksimban :DD
no de egész mást akartam most leírni. nos, kezdem azzal, hogy a 2 sarkamon menő macis sebtapasz van. fájnak. feltörte tnap a vasárnap nagy örömmel beszerzett tiszacipőm, mivel elhoztam az 1 számmal kisebbet.:/ am szép, ld. lent.:)
óra után kicseréltetem x_x
a másik: vettem ugyanaznap egy tök szép, pánt nélküli farmerruhát.
olcsó is volt, jól áll, minden zsír. így hát ma fel is vettem, szép akarok lenni Hercegemnek. most jön a vicces rész: felszálltam a buszra, leültem, majd a ruhám oldalán lévő zipzár kisvártatva szétjött. xD epic pillanat volt nekem is, főleg utána a móriczon elbújva megszerelni. :'DD a fél busz nézte a felsőteszem részleteit, és asszem egy csaj ki is röhögött. xD special thanks!

na ilyen szép a napom eddig, remélem ti sem unatkoztok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése