2013. április 7., vasárnap

párnacsata nap!

életem első párnacsatáján vettem részt szombaton, ami ráadásul a kedvenc számom napja volt a hónapban! :DD meg még a sör napja is, mivel az USA-ban mittomain hány éve ekkor lett vége a szesztilalomnak. juhuhúú!:P

fotók helyett inkább videót mutatok, mert az sokkal jobban visszaadja:

szóval ilyen volt, a tollak még most is jönnek a hajamból/kabátomból/cipőmből. :D jövőre sem hagyom ki, az tuti!:P egyedül azt sajnálom, hogy Timi, Bori és Boti nem jöttek, nameg Timi újdonsült lovagja, de az szupi, hogy Dia, Attila, Petya és Alexa ott voltak, meg még pár szaktársam, sőt útközben összehaverkodtam egy kék hajú lánnyal, aki mellesleg ELTE kémiás volt!:D

4 megjegyzés:

  1. mú, pedig akartunk volna menni, csak inkább átaludtuk az egészet... ^^"

    VálaszTörlés
  2. teljesen megértem, de nagyon hiányoltalak titeket!:$ persze azért lesz még alkalom a bolondériázásra! :D képzeld, volt egy srác, aki egészen hasonlított rád, így "majdnemBotinak" neveztük :DD

    VálaszTörlés
  3. hé nem is igaz, hogy átaludtuk, mert nekem 5-kor lett vége az órámnak a suliban, fél6-ra értem haza! hé!

    VálaszTörlés
  4. de mire elindulhattunk volna, már aludtunk :P

    VálaszTörlés