2013. április 24., szerda

kezdet egy hétVégén

csodálatosan mesés hétvégém volt, igen tartalmasan telt!:) véégre valahára ilyet is írhatok, íme:

  • szombaton hajnali 5-kor sikerült álomba szenderülnöm, amikor is a még pénteki, s egyben idei első ZP-s subi után megírtam végre a cikkemet. say hurray! :D majd szívem csücskéről álmodtam, aki szombat reggel már röppent is hozzám a III. kerületből, hogy én nagyon boldog legyek!:$ iszonyúan boldog is lettem attól a szavak nélkül is mindent elmondó öleléstől, amit ő adott énnekem. :$ annyira elvarázsolt, hogy aztán haza is csak jóval később mentem a tervezettnél, de a lényeg, hogy elértem Oroszlány határait!:D nagyjából először szép időben, ismét a sínek mellett sétálhattam haza, miközben leszedegettem pár Lamiaceae egyedet. [nekem tetszik, még ha gaz is..:] este pedig Dumaszínházba mentünk anyummal, tesómmal és ismerőseinkkel. igen parádés volt először Kőhalmi, majd KAP, aki egészen hasonlított élettársam barátjára! :'DD plusz váratlan poén. 
  • az otthonlét alatt sajnos lemaradtam a vasúttörténeti parkról, azonban ahogy visszakerültem fővárosunkba, már buszoztam és metróztam is a checkpoint felé, ami a Batthyány teret jelenti esetünkben, és indultunk Szentendrére egy kellemeset kirándulni. Herceg hozott nekem dr.peppert és vett jegyet is. :$$$$$$ annyira szeretem h na!♥♥♥ :) ott pedig fagyiztunk, kézenfogva sétáltunk, padon illetve folyó partján ülve beszélgettünk, sokat nevettünk, ölelkeztünk etc. :) majd vissza a checkpoinra, ahol még este szépen kiültünk a dunapartra a parlament elé. :3 sooo romantic!
"ez a szerelem, igen, igen, igen!
soha nem hazudik, csak ad és nem kér"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése