2013. március 15., péntek

tavasz vagy tél

azt hiszem, sosem volt elegem még ennyire a télből. pláne, hogy elveszi a már-már teljesen kibontakozó tavasz idejét. persze, hogy most kell újra havaznia, amikor nem láttam a családom 2 hete és alig várom, hogy hazamehessek. hogy végre legyen egy igazi ebédem, egy saját szobám és a fél éve nem látott legjobb barátnőimmel, Larával és Nicivel találkozhassak! borzasztóan lehangoló. számomra annyira, hogy a sírásig jutottam reggel, pedig ilyen már nagyon régen volt!:(

azt meg nem is értem, hogy a probléma megoldása helyett miért zárják le a megyémben lévő nagyobb városok – köztük az sajátom – forgalmát is. a reggeli 6:28-as, de 8-kor indított vonat még mindig valahol Bicske és Trébánya között álldogál a vélhetőleg benne fagyoskodó emberekkel, mert nem engedik be az utóbb említett csodálatos városba. :'D remélem nem csesznek ki nagyon a HS7-el holnap, akik ott koncerteznének, és végre nekiállnak lesózni a havat meg takarítani az utakat. nincs még egy ilyen lusta népség, az biztos. nem is értem miért tartozok én ide, de komolyan! ha otthon lettem volna, amikor leszakad az ég, szerintem épp kint lapátolnék, hogy édesanyám be tudjon állni a kocsival a garázsba! 

az "okosok" inkább lezáratták az utakat. :D hiperfantörpikusan professzionális hozzáálásuk miatt így a fene se tudja, mikor lesznek járhatók az utak. nemrég tért csak vissza a máv oldala is, amely egészen addig a "szerverhiba" szócskát dobta az orrom elé, ami nem nyújt túlzottan sok segítséget, amikor a menetrendet szeretnéd megnézni, illetve vmi infót keresnél a jegyvisszaváltásról. :D gratulálok mindenkinek, aki nem végzi épp a munkáját, kiváltképp az összes közlekedési társaságnak, akik képtelenek értesíteni a tv-t nem néző embereket, hogy véletlenül sem fognak hazaérni.:D azt hiszem, most fordult meg először nagyon komolyan a fejemben, hogy nem érdemes életem további részét ezen az elátkozott helyen tölteni.
úgy gondolom, akármilyen is az idő, ez március 15-e, amikor már csak emiatt is bebizonyíthatná az ország, hogy nem torpan meg egy időjárási problémától, még ha hirtelen és tényleg nagyon váratlanul jött is. sohasem volt még ilyen rossz hangulatú ez az ünnepem mások miatt!

végezetül pedig itt egy schimán videJÓ, amely főleg 1:15-től aktuális!:D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése