2013. március 3., vasárnap

Praktiker

tökjó napot zárhatok ma!:)
  • reggel felkeltem és konstatálva, hogy már 10:19-van – és nem az ébresztőn beállított 8:30 –, azonnal célba vettem a saját(!) fürdőnket és az otthoni zuhanyzóban vettem egy kellemesen forró zuhhanást!^^ végre nem a koliban, ahol a többnyire 2 szomszéd csaj a tisztaság fogalmát teljesen máshogy ismeri, mint én.
  • majd kedvenc anyukámmal elindultunk kisebb előkészületek és Molly kutyusunk mamámhoz importálása után a fővárosba, illetve igazából és főként a budaörsi praktikerbe.:) utóbbiba azért, mert konyhánk és étkezőnk felújításra vár, így padlólapok, csempék és tapéták nézegetésével töltöttük nagyrészt a napot, illetve eldöntöttük mi és hogyan legyen. végül a téglavörös, fehér díszcsempékkel tarkított padló, a fehér fali csempe és a terméskövet imitáló tapéta mellett döntöttünk.:) illetve a fehér falon a tűzhely és a mosogató felett pár díszcsempe is közbeékelődik majd. nos, szerintem mesés lesz, ha megcsinálják!^^ más látom magam előtt!
  • ezek után egy nem gyorséttermi, nagyon fincsi hambit ebédeltünk és mivel anyum rohant a középkori asztrológia órájára, engem hamar kitett a kolinál és ezzel el is búcsúztunk.:$
hiányzott már egy ilyen szuper nap anyával, illetve a szombat is remek volt, mert néztünk jó és vicces filmeket, meg a régi Ki mit tud?-ot, meg beszélgettünk sokat.:) a heti feszültség és sokak bántása miatt felgyülemlett szomorúságom így el is szállt némileg és újra vidám vagyok.:)

a nap nyereményei pedig:
  1. egy nagy műanyag tál, ami jó levesnek, salátának és más egyebeknek is. a külső felén aranyos kis zöldségek rajzaival díszítve, és nyilván ugye a praktikerből!:D főztem is bele gyorsan egy zöldséglevest, így felavattatott a szupi tálkám!:D
  2. takarítós rongyok. hát belátom, ez elég lehangoló így a kis aranyos mélytálam után. ugorjunk!:DD
  3. egy almozó lapát és egy terráriumi díszítőelem, ami lényegében egy tálka/medence. ezeket Joey-nak vettem, hiszen egy Achát-csiga is megérdemel ennyit, főleg hogy imádom!:D a tálkájába majd rakok vizet, így kedvére fürdőzhet aztán.:P
  4. egy "kistehén tejkaramella"!!! :D ezt egészen háromnegyed 11-ig el is felejtettem, hogy kaptam, így csak nemrég faltam be, de valami isteni volt!:P amint megláttam – ezt is a praktikerben –, elfogott a röhögés egy szűk 5 percre! :D meg is mutatom a csomagolását, annyira édes!:D
most pedig álmodjatok jpeget! én is azt fogok!:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése