2013. március 10., vasárnap

idol

'guess now you know,
i love you so'



nem is értem hogyan lehet, hogy eddig nem ismertem ezt a számot! egyszerűen gyönyörű! *-* arról nem is beszélve, hogy az én egyetlen igaz példaképem emlékére íródott. [nemsoká itt a halálának évfordulója.:$]
most persze bárki fejében jogosan felvetődhet, hogy "na ne már! pont ő?!" és igen, pontosan ő! más nem is lehetne, hiszen kinek volt még ekkora szíve ott legbelül és kinek sugároz még rajta kívül ekkora őszinteséget a szeme?! az a hatalmas, tiszta kék iriszű szem, aminek nincs párja!:$ szerintem ugyan senki másnak! a legártatlanabb, legszeretnivalóbb és legaranyosabb embert láttam mindig is benne! mindegy az, hogy mit mutatott kifelé, aki meghallgatja a számait, nincs miben kételkedjen. a kókéjnről meg annyi a véleményem, hogy ma is rengeteg kétségbeesett ember van, aki a rabja. ő is csupán egy volt a sok közül. azt hiszem, senki sem irigyelné azt a gyerekkort, amit ő kapott.
a fenti 2 sor pedig szerintem a szám legszebb része. több embernek is tudnám ezt mondani úgy őszintén, a szemük mélyére nézve! például anyának, Timinek, Larának és legesleginkább még valakinek.:( :$


'He was beloved and enderaing and inoffensive in some weird way. For all of his screaming darkness, he was just loveable' /by Anthony Kiedis/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése