2014. július 11., péntek

subscribers

..avagy új subis élmények! :) nem is kevés, most egész sok és már egy jó ideje le akartam ide írni. mivel a vizsgaidőszak lezárult és nyaralok, végre eljött az ideje az élménybeszámoló bepótlásának. :)


["achtung! achtung! eltűnt egy német kisfiú.." avagy vigyázat! a következő sorok egyesekk(khm) számára felkavaró sorokat tartalmazhatnak, ezért javaslom, hogy nem csak most, de máskor se olvassa az írásaimat. pláne ne itt és úgy egyébként is..^.^ kinek pedig ez nem inge, ne vegye magára. ;)]



egyébként az előzőben említettről csak véletlen folytán tudtam meg és nagyon reméltem, hogy már nem garázdálkodik itt a soraim között..pfej, a gondolat is rossz. no de erről talán később szóljunk egy egészen pirinyóan keveset. TOVÁBB!



tehát..mi is történt kedvenc zenekarommal és velem az elmúlt pár hónapban? [juhúú, meseeee =D]:


  1. június 6-án történt: Parkos bulira készültünk már mióta Evével, mert ugye végül is gondoltam miért ne, írok egy beharangozó cikket a koncertről, ha már egy blognak is dolgozgatok. pozitívan álltam hozzá, így írtam a Parknak is, hátha lehet náluk sajtójegyet kapni. bár őszintén szólva nem is reméltem kifejezetten, mivel szerintem a legrendezettebb, kulturáltabb kültéri koncerthely, meg ugye mindig drága a jegy is. viszont nagyon pozitívan csalódtam, mert kaptam szinte 1-2 napra rá választ..és jegyet is :P méghozzá kettőt. ^-^ minden vágyam teljesült. Evét hívtam természetesen. nem csak azért, amiért múltkor olyan édes volt és nekem adta az eladó jegyét, miközben már egy másik idegennek elméletben eladta, hanem mert nagyon szereti a zenekart és szuper barát lett a szerkesztőségek alatt. szeretek vele subira járni, persze nem ő az egyetlen, de akkor is! :) de volt egy kis bökkenő! vettem jegyet már jó 1,5-2 hónappal a dolog előtt, mert hogy elővétel meg úgyis ott leszek. ezt így el kellett adnom. jobb ötletem nem akadt [sok kieső subis pajti miatt pl., akik nem tudtak akkor jönni] és amúgy is egész csíptem a srácot, így Astrot kérdeztem meg, kell-e neki, mert akkor vegye meg tőlem tüstént. kellett neki, így lerendeztük hamarjában. na oszt' végül ő is jött velünk a koncertre aznap csapatostúl, pedig még amikor a borároson várt ránk (jó ideje persze), el is küldtem, hogy menjen csak, mert nekem itt a Budaörsi úton megint nagy a dugó és kések..még Eve is várt rám. ellenben a körülményekhez képest egész gyorsan befutottam és a jógyerek csak megvárt minket, így jött velünk. akkor örültem neki, meg miért ne, ha ennyire pont a mi társaságunkra vágyik, de visszatekintve bár megfogadta volna a tanácsom és hosszas várakozása után ment volna előre. de nem tette! :) szó mi szó, a koncert természetesen :3 remek volt és nekem az idei nyár megnyitója. a végén még azt is odakurjantotta Bálintkám, hogy klipforgatás lészen..mostmár _tény-leg_ és akkor és itt és így jelentkezzen aki jönni akar, aki meg nem táncol, az hülye. ;) és persze ugye ki az, aki hogy érzi magát..hát nem? hát de! a többit erről ld. 2. élménynél. nos a koncertnek vége lett, már egy sört is ittunk, meg klipre is hívtak. azt hittem, valahol itt lesz vége, de tévedtem..csúnyán benéztem. :D ezután jött a 2. sör, majd a nincspénzünkdeottegysör, majd táncolás Atishsal, majd Atish söréből ivás. :D egyszóval mókás esténk volt. felettébb jól szórakoztam. no de ennyire mégsem kellett volna sikeresen végződnie az estének, mert csak itt jött a java, és most nem egy programozási nyelvre gondolok, de nem ám! :D bár a programozósághoz némi köze van. mivel nem szeretnék ide nem illő dolgokat írni, elég annyit róla, hogy úgy tértem haza másnap kora délután Anyáékhoz, hogy asszem van egy újabb lovagom. de nem lett..az eggyel ezelőtti miatt [bár az nem lovag, max. szamárügető], mert ilyen gőgös és undok, mindenkinek levesébe beleköpő tetűt nem láttatok még. nem jellemzem tovább, milyen egy rohadék mocsok, nem akarjátok tudni úgysem, de a lényeg ez, amit leírtam. [neki szól a fenti figyelmeztető, remélem mindezek után végre tudatosítja magában, hogy az ő szemében én tényleg csak halott lehetek vagy nem létező mostmár, ahogy ő is csupán ez nekem] egyébként ez az akadályoztatási folyamat sokkal hosszabb volt, mint ahogy itt elhadartam és sokkal undorítóbb is. tulajdonképpen én csak egyet érzek: a legnagyobb győztes vagyok a sztoriban, mert rengeteg bosszúságtól szabadított meg a végkifejlet és az a fiú ha a lovagom is lett volna, annak a sok bajnak egy része még most is a nyakamat terhelné, tehát köszönöm Istenem, Al-Hamdu l'Illah!
  2. június 14. - a klipforgatás napja: ez is eljött természetesen, miután szépen megírtuk a jelentkezésünket és bekerültünk a zárt csoportba meg minden infót megkaptunk. Evével mentem ide is és kár, hogy _csak_ vele, mert Bence is jöhetett volna, ha nem vinnyog, hogy de ő márpedig másnapos. egésznap rajta röhögtünk, mivel 1,5 utcányira nyűglődött a forgatás helyszínétől. :DD weehehe! (...) elárulhatom, a Barba Negra nagy fedett terme felé vettük a lépést ezen a napsütéses reggelen. kizárólag szexi (:'DD) mélyen kivágott ujjatlanban meg rövidfarmer helyett hosszú szaggatottban, mert az tán rockos. :DD vittem 2 subispólót is, hátha a rajongós részekhez kell, de végül közben nem volt átöltözősdi.
     elég fárasztó egy nap volt, de legalább olyan élménydús is. a nap első fele egy slow motion trükkös rész képkockáinak lefotózásával telt, majd jöttek az izgalmasabb tombolós részek. próbáltatok már 3-4 emberszélességnyi átmérőjű kupassal stagedive-ost elkapni? :D nem egyszerű! no de nem is lehetetlen, már ezt is biztosra tudjuk. rengeteg számunkra új subistát ismertünk meg a nap folyamán, talán ez a legnagyobb pozitívum és nyeremény az egészből. csuda jófej leányzók és urak! ráadásul vicces, milyen kicsi a világ, egy ismerős oroszlányi csaj is ott volt, meg Bia, aki a gimis legjobb barátnőm egyik sokat emlegetett barátosnője. :) fura és kellemes meglepetés volt, hogy ott ismertem meg személyesen. a második legjobb a banda jelenléte és gondoskodása volt. egész nap ők etettek (pizzával) és itattak (sörrel), sőt Bálintka egyszer külön megkérdezett Evét és engem, hogy kérünk-e valamit a boltból, mert most indul. minden munkálkodás közben pedig jókat beszélgettünk, nevettünk és ilyenek. mindig szeretni fogom őket!! <3 gimis koromban ők színezték be a szürke és borús világom, ami azóta is ragyog és tündököl..és ez így is marad! :) 
  3. június 28. - a jutalom: avagy az első subi VIP klubos buli. van ez a csapat, víájpí klub másnéven, amelynek a tagjai annyiban különböznek a többi szánkrájsztertől, hogy mi támogattuk a csapatot egy ezressel vagy annál több magyar forinttal és így ők ilyen családias bulikat tudnak nekünk hobbiból szervezni meg klipeket forgatnak. Bálintka részletesen elmondta mire költötték, bár nem kérdeztük, de ő mindig hatalmas nagy szívű, őszinte, bociszemes és nem titkol semmit, tehát megtudtuk.
     dürer kertrészében rendezték meg, bográcsozásból, nyáresti sörözésből, andalgásból és könnyed csacsogásból, majd az eddigi létező legjobb koncertjükből állt. jutalom pedig azért, mert eleve is csak a vip-esek mehettek, de az Every skin klip statisztáiként 20-30-an mi ingyen és bérmentve plusz mindenkinek egy fő. :P há! :P pláne az egészben, hogy Miki mondta, aki jegyet vett már rá, az őt keresse és visszaadja az árát. :DD először kaptam a subitól pénzt..:D meg még a ruhatárukban tároltam a cuccomat is. :D szuper este volt, bár sajnálatos módon a bográcsról lekéstünk, mert Bence külvárosi részen haverokkal iszogatott, én meg családdal vidéken kirándultam szülinapi ajándékként!^^ [ez utóbbiról is később majd, egy másik bejegyzésben ;)]

így teltek hát a legutóbbi szábszkrájber kalandok és nem titok, szuperek voltak! :) remélem még sok ilyen lesz és a forgatáson megismert rajongókkal is megmarad a nagy barátság, ami ott kialakult köztünk! ^^ a klipforgatás élményeit egyébként eléggé röviden írtam itt meg, de egyelőre semmit nem akarok kikotyogni, mert majd nézzétek meg az Every skin klipjét július végén! [ha minden jól megy ugye]

még egy poén, hogy annyiszor hallgattuk ott meg a számot, hogy már viccből egymásra nézve mondtuk reflexből a VIP bulis koncerten.."ez melyik szám? ti ismeritek? én soha nem hallottam.." :DDD azt hiszem, bármelyikünk a legszörnyűbb rémálmából felkeltve is rá tudna zendíteni arra, hogy 'plaace. every skin. into deep. pin bones into my flash..' :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése