2014. július 12., szombat

100 boldog napom

..a sok közül. :) a játék folyamán ugyanis sikerült gazdagodnom azzal a pszichológiai tanulsággal/tapasztalattal, amely az egész project célja. eleve pszichológusok dolgozták ki ezt, az önértékelés javulása és a környezet pontosabb becsülésének céljából. ergo a végén megtudod, megtanulod értékelni, hogy neked mennyire is jó vagy mennyire rossz úgy általában a többiekhez képest a világon.

az egész leírása így hangzik, hogy bárki képben legyen:

100 happy days challenge

Egy jó játék, amely arról szól, hogy 100 napon át minden nap készítsek egy képet arról, ami megörvendeztetett, majd felrakjam ide. Az emberek 71%-a elvileg nem jut el a végéig. :P

Amikor elkezdtem: 2014.03.27.
Asszem ekkor lesz vége: 2014.07.05.

http://www.100happydays.com/ (Játssz te is!;)

mint olvasható, már befejeztem és igen, sikerült a kisebb százalékhoz tartoznom. büszkének én nem érzem magam tőle, kitartó szoktam lenni; inkább bánom, hogy vége, jó volt csinálni. :) sikerült tehát rájönnöm, szuper az életem és igazából boldog minden napom. sok bosszúság, gond borítja be az egemet persze, de mindig látnom kell a jót és nekem kell azzá tennem, ha nem az! nem hagyni, hogy beárnyékolják, mert a magam ura igazán csak én vagyok, senki más!
nagyon rossz időszakon mentem keresztül sajnos. :( szégyellem megosztani itt azt, mi történt velem és mennyire gyengévé tett egy olyan ember, akinek ez volt a célja. semmi más, csak hogy bánthasson. és sajnos mielőtt én nem vagyok, mással tette és mivel én már nem vagyok mással fogja ugyanezt tenni. Timi, Petya és még talán 1-2 ember tudja csak igazán, min is mentem keresztül. hálás vagyok a sorsnak, hogy őket (is) ennyire szerethetem és mellettem vannak, a legdrágább kincsek.
a versenyt egyébként Máté ötlete után kezdtem el, illetve ő mutatta nekem ezt a cuccost. ő mindig is jó dolgokat tudott mutatni, mert egy az ízlésünk szerintem sok téren. lehet, hogy ő ezt nem így gondolja, de ez nem számít. :) sajnos azóta már nem tartja velem a kapcsolatot, mert nem ért meg engem egyszerűen. azt hiszi sajnos, hogy mivel azt a bizonyos valakit, aki tervezetten gyötört hónapokig régebb óta ismeri nálam, jobban is ismeri. ám ez nem igaz, amit kifejezetten sajnálok, mert bár ne ismerném. fogalma sincs, hogy kígyót melenget az ölében, aki ott fogja kihasználni, ahol csak tudja. túl jámbor ember Máté, sajnálom őt őszintén szólva, hogy buta ezen a téren. pedig én kifejezetten csupán jó szándékkal próbáltam rászólni, de aki nem akar magának jót, azon nem lehet segíteni.

befejezvén gondoltam azt, hogy elég nagy project, de összegyűjtöm ide mind a 100 képet kicsibe, hogy legyen egy szép összefoglaló róluk. egyébként az "arckönyv" [kurvaértelmesek az amcsik, nem?! :'D] nevű fantasztikus oldalon megtalálható mind, ha mondjuk ismersz, meg én is téged. ;D
íme:

 

 

 

 
 

 

 



 








 


                  





 

 




 

 



 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése