2018. április 7., szombat

life is like a rollercoaster..és jobb ha kapaszkodsz

ejnye-bejnye de tényleg!
mióta találtam albérletet és elkezdtem a mestert már számtalanszor terveztem írni, de eddig minden szép volt.


  • szép új élet, boldogság párban <3
  • jó jegyek
  • új barátok
  • izgalmas egyetemi élet
  • tánc, móka, kacagás, fellépések


cserébe időm kevés. de most itt vagyok újra egyedül, amikor a legnagyobb szükségem lenne minderre. hát, ilyen az élet, sosincs senkink és örökké egy testbe vagyunk zárva és hibázunk.

ezért inkább megosztok egy számot:


"csak te meg a szél..kavartok fel,
  csak te meg a nap..simogattok úgy, ahogy kell,
  csak te meg az örvény..húztok a mélybe,
  csak te meg a csend..maradtok végre"


döntések a jövőre:

- nos, az egyetemi képzéseim végén mindig történt valami rossz a magánéletemben, ezért nem is kezdek bele újba. egy ideig biztosan nem. amúgy is kilátástalan a kutatói élet, miután egyre több az OpenAccess cikk és egyre kevesebb a pénz. ezt nem tehetem meg újra magammal, jobb életre vágyom. szép házra, gyerekekre, kutyára és szerető társra.

- bárhogy is lesz, továbbra is az álmom lesz egy család. hiába az öregedés, hiába a nyomás a kor miatt, minden nap imádkozni fogok, hogy újra az egykori szeretet vegyen körül. hiányzik a másik felem! jobb azért még mindig naivnak lenni, mint biztosan feladni.

- kitartok és folytatok mindent, aminek valaha is nagyon örültem. ha más tönkreteszi, azt csak nagyon sajnálom. biztosan megvan arra is az ok, néha másra vágyunk. biztos vagyok benne, aki szeret, annak az én örömöm is számít.

- ha valaki bánt, hagyom neki azt is. szeretnék különb lenni annál, aki ilyet tesz. megbocsátani egyébként is könnyebb mindenért és arra képes vagyok. azért meg tudom tenni, akit szeretek.

és végül



- annak fogok örülni, hogy van egy kincs, akit szerethetek. mert ez a legjobb dolog, ami történt velem és ezen nem változtathat senki.
 

  én találtam, én választottam és a legnagyobb szívű ember, akit csak ismerhetek.
  ez már mindig így marad, amíg én élek és Ő életem legnagyobb boldogsága.

nem érdekel, ha valaki ezt kineveti vagy gáznak tartja és nem érdekel semmi más ezen kívül, csak hogy mindig jó lehessek hozzá.

"Valaha is meglepődtél, miért nem hasonlít egy szivecske rajz az emberi szívre?
A szív szimbólum, amit ma használunk
két összeolvasztott emberi szív ötletéből ered,
 amelyek egyet formálnak.
Ezt ismerjük úgy: szerelem"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése