2018. április 22., vasárnap

Gyula..ezer éve

csináltunk egy hossz hétvégét Anyával, nagyon jól esett, hogy így felvidított. :)
jó volt egy kicsit elszakadni mindentől, messze menni. úszni is jó volt végre és ami még jobb, hogy remek idő volt ezen a hétvégén, de annyira, hogy vörösre égtem. :D sültcsirke effektus!

Gyulát legutóbb úgy 10-12 éve láttam, mamámnak van itt üdülőjoga egy szép szállodában. jó volt végre visszajönni. a város is nagyon szép, hangulatos, és azóta a szállodának is lett saját fürdő része 3 medencével. nagyon kellemes! :) játszóterek és tűzrakó hely is van, a gyógyfürdő pedig minden irányból 10-15 perc, tehát mindenkinek csak ajánlani tudom.
(ha valaki egyébként menne, nekem szóljatok, mert szívesen eladjuk, ha nem tudunk menni)

pont most szerveztek Aradra is kirándulást. mivel a magyar-román határon helyezkedik el a város, szép erdélyi kirándulásokat is lehet tenni. de mi most ehelyett a gyógyfürdőbe mentünk. először úszni voltunk. már úgy 2-3 éve csak nyáron volt lehetőségem rendesen úszni, nagyon jól esett lenyomni azt az 1 km-t. stresszlevezetőnek sem volt utolsó, mert hát szakdoga és költözés egyszerre az elég para. meg is döntöttem az egyéni rekordomat, pedig nem feszített vizű medencében 2x-esen is kell kalimpálni a megfelelő eredményhez. :D úgy látszik sok fizikai energiám volt.
ezután kimentünk a napra, ott szépen lepirultam. milyen jó, hogy most tartottam az égési sérülésekről előadást, mindjárt kiszúrtam a strandon 8-10 sorstársat, akik elsőfokúra vörösödtek. :D
este jöhetett a regenerálás, special thanks for biooil! reklámban is ment, nem kamu a hatása. ;) gondoltam a pénteki induláskor: "á, még május lesz csak, biztos nem olyan erős az UV, maradhat a naptej, nem kell, meg még kicsit barnulok is, nyáron könnyebb lesz" :DDD barnulni én..jó vicc volt. és szép álom, de nem jött össze. majd ha ez a szép gyulladás leapad, talán. na mindegy..a lepényhal először, a remény hal meg utoljára! ;)

prezentálásképp itt van néhány kép is:

 











úgyhogy akinek megjön a kedve, van eladó nyaralás. ócco, jó! szegediek, keletiek, tiszaiak előnyben!

na aztán így a végére a jóidőt és a kiruccanást nyugtázva itt egy rövid számválogatás is, azokból amik körül mostanában a gonolataim járnak. találtam pár egész jó alkotást pihenés közben:

hope you had the time of your life ;)
ha meg még nem, akkor találd meg. dolgozz rajta!


ez egy egész jó kis fordítás lett, anno még nagyon megszerettem ezt a dalt,
 bár kicsit zavaros is volt, mit hablatyol.
aztán akkoriban én is kibogoztam.
nem tudom ki volt, de köszönet, hogy elkészítette a szövegvideót.
(kisebb hibák kivételével tök jó)



destined for anything at all. ready or not at all.
hát bármi is lesz, de jobb ha belehúzok. főleg a szakdogával.


és hát végül egy jó kis pörgős offspring,
mert bármin is tragedizálsz, az élet pörög tovább.
can't hold on, turn the page.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése