2014. december 25., csütörtök

Raks


a táncról eddig még nem írtam külön, így itt az ideje már bőven, azt hiszem, mivel egy szuper aranyos és ügyes csapathoz tartozhatok jelenleg, akiknek egy része a fenti csapatképen tetszeleg. nem gondoltam kicsivel ezelőtt, hogy még fel fogok lépni tánccal [vagy bármivel] és ügyes leszek ebben, de a vér kötelez, a szüleim is táncházban ismerkedtek meg. :D
emlékszem, nyáron meséltem Borinak, mennyi mindent táncoltam már, és nagyon meglepődött, azt mondta "nem tudtam, hogy ilyen táncos múltad van". :D háhá, pedig van: 4-5 évet balettoztam piciként, utána kis szünet, majd társastáncoltam egy keveset, utána megint szünet, majd végzős gimis évemben kezdtünk Zsófival hastáncra járni. itt jöttem rá, megtaláltam az igazi táncstílusomat.
Zsófi ismerősei, akikhez csatlakoztunk egy korban vegyes társaság volt Környén. Kati volt a csapat feje, ő tanított meg anno minden alapmozdulatra és vezetett be ebbe a világba. nagyon megszerettem és élveztem az egészet, lett raks és saidi koreográfiánk is, bár fellépések ritkán adódtak és akkor is az érettségivel vagy még azt megelőzően a szalagavatóval kellett foglalkoznom. az év végén még a dobszóló ritmusait is átvettük, hogy tudjuk, milyen ütemre milyen mozdulat illik. emlékszem, akkoriban volt Kati tanári vizsgája is. biztos vagyok benne, hogy sikere lesz ebben, remek volt vele, sosem felejtem el az órákat. sajnáltam is, hogy ott kell hagynom Őket az egyetem és a költözés miatt. búcsúzóul azt kaptam, ne hagyjam abba, ügyes vagyok. :) <3
az ELTE-s idők kezdetén nem volt affinitásom utánajárni ilyen hobbiknak, még minden új volt, bele kellett szoknom. praktikusan ott volt a kolis hip-hop, ahol kevesen voltunk, de nagyon jó hangulatban és kedvem lett kipróbálni egy újat, így egyik VUK-os szobatársammal, Bettivel jártunk. a következő évben már KCSSK-s lettem és szaktársam, Zita hívására megismertem a BEAC-ot, hozzá jártam aerobikra. erősítésnek szuper volt, de igazából nagyon hiányzott az a szépség, ami a táncban megvan, így ezzel is felhagytam. itt, a 3. évem kezdetén találtam rá a Sport Kisokost lapozgatva az ELTE Oriental csoportra, s a felfedezésre, hogy egyáltalán van ilyen nálunk. kis önbizalomgyűjtés után el is kezdtem járni a kezdős órára. idén pedig már a fellépősök között lehetek, ami szuper érzés. persze a lámpalázamon még kicsit dolgoznom kell, de jó érzés, hogy fejlődök és a csapat tagja lehetek. tanítómesterünk Ági, neki köszönhetünk mindent!^^ <3

először a FitNight-on a BEAC-ban táncikáltam október 16-án a lányokkal, itt fel is lett avatva a raks ruhám. :D végül narancs lettem, ilyen volt:


ezután jött az év legnagyobb fellépése és számunkra várva várt eseménye, a Keleti Mese, amikor is a Mérnök utcai táncteremet egy este erejére november 27-én keleti világgá varázsoltuk. ez a saját kis táncestünk volt, egy eleinte magányos herceg boldogító történetével övezett előadás. itt tudjátok megnézni, Barbi jóvoltából:



szuper este volt, még Apukám is el tudott jönni, mivel aznap szerencsére Dorogon dolgozott, közel volt Budához. a végén olyan cuki volt Ági, hogy mindannyian kaptunk tőle ajándékba egy-egy lila köves lila szalagra fűzött nyakláncot, amit majd a következő ruhánkhoz fogunk a tervek szerint hordani.

a Karácsony előtti és így egyben az év utolsó fellépése pedig az Éjszakai Sporton volt december 12-én, ahol pedig egy aranyos hópelyhes pólót kaptunk, az enyém piros. ezt is a BEAC-on rendezte meg az ELTE és szintén össznépi sportéj volt.

remélem még sok ilyen remek élményem lesz a lányokkal, s ELTE hallgatói jogviszony ide vagy oda, sokáig együtt leszünk, hiszen minket már nem a suli, hanem a barátság és ezek a vidám élmények tartanak össze. :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése