2014. június 1., vasárnap

secrets are made to be found out with time.

teljesen örömteli napjaim vannak. :) olyan jó végre ilyennek lenni újra: önmagamnak. észrevettem pontosan tegnap, hogy máshogy látom és nézem szó szerint a dolgokat, jobb az egyensúlyérzékem, erősebb vagyok [most izomzatilag nem úgy általánosan csak], szebb a hajam, a bőröm. mintha újjászülettem volna hamvaimból. vagy mintha egy növényke lennék, aki hosszas taposás megszűnte után végre újra kibújtathatja a földből zsenge hajtását. ._. :)
nem vigyáztam eléggé magamra, pedig olyan jól megkötöttük a vérszerződést Larámmal gimiben, hogy "kell az embernek egy bizonyos tartás". hát, én most a földrebucskáztam meglehetősen, azt kell, hogy mondjam, mert nem vigyáztam magamra. aki pedig gonosz és a beledet is ki akarja taposni a maga örömére, az megteszi; ha kitárt kezekkel várod, annál hamarabb és jobban. én csupán ezt nevezem önzőnek, mert ez undorító! aki önmagában látja a jót és a szépet, az nem önző: az helyes önbecsülő, okos és ügyes. szerencsés vagyok azt hiszem, hogy volt valaki, aki nekem is odanyújtotta a kezét és felsegített kínomból. :)
nem szabadott volna kedvesnek lennem most az egyszer. nem szabadna kedvesnek lennem úgy élből senkivel, ha ezt vesszük. de tudodmit?! ;) én nem fogok semmit a magam számlájára írni ok nélkül, amikor csak jót adtam. ez nem az én hibám volt. sajnos, hiszen akkor korrigálhattam volna. buta és elhagyott ettől még voltam, ez gáz. nem marad így, azonban a kedvességem, őszinteségem, segítőkészségem, közvetlenségem és bohó naivságom, szeretetteljességem nem adom senki kénye-kedvéért. [pont!] ;) ez velem együtt van és kész. szóval soha többet nem teszek ilyet magammal, sure! :) :P

csupán ez a kis szomorúság cseppen a napi örömtengerembe, aztán el is enyészik, ahogy bediffundált. ;) ennyi volt. most inkább a jövő foglalkoztat, ami igen kecsegtető. :)

"minden az, aminek látszik" :3 ilyen az igazság..ha egy kicsit is van eszed, tudod; de csak akkor hiszed el, ha konkrét eredményeket látsz. :)

hogy érzem? pontosan így:

'love the feeling when it falls apart, i'm slow to finish but i'm quick to start' :) 3 napja énekelgetem, egyre és egyre jobban beleissza magát a neurocytáimba, hogy ez így! :) azt hiszem a finish korszaka most zárult le, tegnap már egy új dolog kezdődött és remélem sokáig fog tartani. [kibírnám ha pl. halálom napjáig] igazán kicsattanóan boldog napom volt, megtaláltam a helyem! :)

"A világ igazi titokzatossága az, ami látható; nem az, ami láthatatlan." /Oscar Wilde/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése