2014. május 29., csütörtök

hasonló srác

van egy másodévesünk, azaz 1 évvel fiatalabb egyed jómagamnál, aki nemében eltérő, de több más dologban nem, így feltűnt a félév folyamán. leginkább a táskája miatt. :DDDD most lehet, hogy ez így béna, de ez van. szeretem a táskám, amúgy nem is adtam volna ki érte ennyi pénzt, amibe került, aztán ha másnak ugyanilyen van, természetesen észreveszem. pláne, ha sok a közös óránk. :P
nos, utóbb kiderült növszigón, hogy szuperokos, ügyes is, szóval tök jó. :) azóta jobban örülök és kicsit büszke lettem, hogy hasonlít a táskánk. ha már valakiére (a közelemben), akkor egy jó arc cuccára hasonlítson, nem?! de! ...meg egy hónapban születtünk pár nap eltéréssel, ugyanabban az évben, ami egyébként a kínaiaknál a majom éve volt. [nabumm..milyenfasza, tényleg! ;DDD ._.]
Bálint egyébként. nos, ez a név egyre több kételyt kelt bennem az elmúlt időben, és egyre megszaporodott ez a név a kis életem történetében. piff..egy vicces, bolondos, szuperjó énekes; egy erőszakos nyomi; volt osztálytárs; murielbőgős; barát volt legjobb barátja; szaktárs; néhány egyéb. nyeh! nahát és akkor ott van a mostani hasonlósrác. :) érdekes sor, egyik tök pozitív, a másik totálisan negatív. ezentúl próbálok majd minden sztereotípiát elölni magamba ezzel a névvel kapcsolatban..szegény hippocampusom jó meló elé néz, de kit érdekel?! :P a cél mindig szentesít! azzal kezdem, hogy 1. a kedvenc kis idétlen magyar énekesemhez társítom elsősorban; 2. mindig visszakérdezek, hogy "melyiiik?" :D ennyivel letudva a probléma!




ja, visszatérve: én nem voltam olyan ügyes a növényszigón, mint similarboy, de elsőre és csont nélkül bevettem egy 3-assal!!! :D én ennek is nagyon örülök a kálváriára emlékeztető állatszigóm után. :D ott tényleg azt hittem, hogy kész, ennyi és simán ostoba vagyok meg nem leszek biológus. [pedig, ami életemben először akartam lenni, az a mikrobiológus..nem vicc] most sokkal derűsebb a dolog, kezd erősödni a fény az alagút végén, azt hiszem! :P =^.^=
ott a kép - tessék, lássék - ezt úgy éreztem lefényképelem magamnak. nem szeretek dicsekedni a dolgaimmal egyébként, nem ez a cél; ennek így örültem egyszerűen, mert felvehetem a végzős tárgyakat, zsíííííííír. meg szakdoga is lesz, hát egyszerűen csudás, egy szavam nem lehet. :)

egyébként azzal a fagyival ünnepeltem. csak azoknak mondom, akiket szintén megörvendeztetne és naivságában félrevezetne a fedélen elhelyezett dekoratív kép: a várthoz képest röviden szar. :/ finomra gondoltam, de ez nem több édes zöld-barna fagyasztott tejnél, amit drágán adnak. színezék van benne, pisztácia és mámorító mandulaíz sehol. eeeh..csalódás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése