2013. május 5., vasárnap

tovább, tovább

ma kezdtem azt hinni már, én is kitüntethetem magam azzal a fajta ironikusan értendő "műszaki zseni" ranggal, amivel imádnivaló Timi barátosném rendelkezik. [leginkább tudatalatti géprongálónak definiálnám. :DDD] de aztán rájöttem, hogy csupán és egyszerűen szar az otthoni gépem. kukába vele!!!

a második bekezdés kicsivel még szomorúbb, mert a zuhany alatt újabb dologra jöttem rá. mégpedig, hogy a családom sem sokkal segítőkészebb, mint a gépem. ._. kár is a cukormáz meg az erőltetett mosolyok a részükről szerintem, mert ettől ugye nem lesznek mások. ezáltal több elhatározásra jutottam, és végtére is talán tényleg kezdek felnőni és kizárólag önmagam lenni, ez zsír!:) btw egyetlen embert tudnék kiemelni az egész bagázsból, akit ugye mindennél jobban. ♥ ez a mai az Ő napja is bizonyos tekintetben, hiszen ő az én Nagyim!:)

most pedig a tények és vmi vidámabb:

  • öcsém elballagott szombaton, itt nyer értelmet a bejegyzés címe (legnagyobb részben)..hoppá!;)
  • 5-ös lett a fizkém zh-m; növrendszeren felismertük a kakicsvirágot jól (miiii az a név, banyek x'DD); növszervből meg király lesz a vizsga, mint egy bizonyos pingvin
  • munkát kell találnom nyárra - állatkert kilőve, mint pénteken megtudtam
  • nyári kolinak ezáltal utána kell járni szintén
  • szerdán új haj ;D
  • lassan megérkezik a nem csekély Nyúzos pénzem, a sok cikkem gyümölcse. NAGYÖRÖM!
  • csütörtöktől suliszünet és len meg bölcsész napok meg buli, sör, zene, és fuck-the-world-i'm-a-panda életérzés! ;P
  • love is just biology.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése