2013. május 8., szerda

minden az, aminek látszik

tegnap egy eszméletlen jó Junkies koncerten [annak is a végén] voltam Annával, amit valami érthetetlen oknál fogva szinte az összes ismerősöm kihagyott. kivétel ez alól Máté, aki otthon lábadozott.:/ ezért fel is vettem 3 számot részletekben, jukenwácsit. ott, ahonnan a következő is származik:)


"Eltemet a múltam,
de a leckét megtanultam.
Lehet a felszín más, de itt legbelül
Én ugyanaz vagyok, aki voltam."

félelmetes, mennyire nem változnak az emberek egyébként, így van. ._. én sem.
jó is volna, ha egy szeretett ember hiánya nem okozna hatalmas űrt, ebben tényleg megváltoznék; de ez talán egy kivédhetetlen, mindig és mindenkinél fennálló probléma. :) ahogy egyik kedvenc filmsorozatomban elhangzott: "mindenki szeret valakit.." :)



minden az, aminek látszik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése