2013. május 30., csütörtök

néccsör

welcome back, vagymi! ;P nos, ezt a post-ot tulajdonképpen már az elmúlt hétfőn elkezdtem megírni, és be is fejeztem volna, ha nem lenne épp vizsgaidőszak és nem szakadt volna a nyakamba ezen kívül is rengeteg dolog. de ezekről majd a következő epizódban, most vissza a hétfőre! :)

tehát, amikor is nekiálltam megírni ezt, épp egy 2x3 napos terepgyakorlaton voltam túl, ami a többséggel ellentétben engem annyira nem fárasztott ki, inkább élveztem és a végén is vigyorogtam, hogy de szupi volt. :D

először is 3 nap állattan, Balaton északi partján, jóidőben. csomót bogarásztunk szó szerint. például az eléggé vicces volt, amikor a réten Balázzsal [a szakértő kollégával] guggolva 5-6 biológuspalánta körbevett egy tehén(?)szart és csodáltuk a kis drága, szentként tisztelt galacsinhajtókat vagy népszerűbben Scarabeus bogarakat. :'D that's it! a többit ezek után mindenki képzelje el magának nyugodtan! :DD [3 nap tömör gyönyör]

erről sajnos nincs képem, de egy csábosan kétsávos gyalogcincért lencsevégre kaptam utsó napon, még a beszámolók előtt! ^^ íme:

végül jelest írtak be! :) bár Farkas Jancsitól és Szövényi Gergőtől én nem is vártam semmi egyebet, amilyen aranyosak és kedvesek, meghát igazából mindenki érdeklődő és ügyes volt egyetlen ogreszerű embert kivéve, aki perszehogy velünk aludt egy szobában. :D ez utóbbi helyiség egy külön történetet érdemelne. :D röviden: Balázs lába fél métert lógott le az ágyról, a fallal tökre pontosan egy síkban voltak az ablakok és Timinek a harmadik nap reggelén első mondatként azt sikerült, hogy "gyerekek, én nem bírok innen felkelni" :D 


mindezek után csütörtökön vette kezdetét a szintén 3 napos tavaszi növénytan terepgyak, ami lényeges szintekkel többet ért, mint az őszi. ott csak fákat néztünk meg közelről, messziről, meg 2. nap egy mohafétises nő végig a katalin-moháról zengte az ódákat. :D láttunk gyönyörű Dactylorhiza incarnata-t, meg sok-sok szép virágos növényt, amiről eddig nem is gondoltad volna hogy, de bizony ott van és rád kacsintgat! :D meg voltunk a Szigeten, még ha most nem is volt feszt! :P ellenben Kalapos tanár úr mutatott gyönyörű szép magic mushroom-ot. és ez tényleg igazi csokoládébarna termőrétegű csiperke volt! ezek voltak inkább a túrázós napok. :)


szóval remek hetem volt így május közepén; azóta néhány tantárgyat befejeztem még; a naptáramban meg egyre több a kis rózsaszín szívecske, ami azt jelenti a sok együtt töltött nap alapján, hogy tényleg van egy velem törődő hím az életemben újfent!:)

minden zsííír!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése