2013. február 10., vasárnap

idióta hímek

úgy döntöttem az új félév kezdete előtt még kihasználom ezt a csodás hétvégét, így hogy egyedül vagyok a koliban és a család zaklatása se terhel [kivételt képez nagyim, akit imádok és aki imád engem, that's it!]:P
egy szép filmmaraton kerekedett ebből, amire azt hiszem az elkövetkezendő pár hónapban nem is lesz lehetőségem. túl vagyok a Django-n; a Totoro-n, amit borzasztóan jó volt újra nézni; a Galaxis útikalauzon angolul, amit így sokkal jobb volt, mint magyarul és még jobb volt újra nézni, mint a Totoro-t; és a Juno-n, most pedig asszem az Egy nap következik a sorban.:) illetve volt még pár sorozat is, de azt nem számolom bele.
sok elgondolkodtató dolog volt ezekben, és így nyilván sok asszociációm is volt, miközben néztem őket.  legjobban ismét Adams zseniális története fogott meg, főleg Arthur szövege a végén a lényegről!:)


Arthur: Just wait a sodding minute! You want a question that goes with the answer for 42? Well, how about "What's six times seven?" Or "How many Vogons does it take to change a lightbulb?" Here's one! "How many roads must a man walk down?"
Lunkwill: Hey, that's not bad!
Arthur: Fine. Fine, take it. Because my head is filled with questions. And I can assure you, no answer to any one of them has ever brought me one iota of happiness. Except for one. The one. The only question I've ever wanted an answer to - "Is she the one?" And the answer bloody well isn't "42", it's "yes"! Undoubtedly, unequivocally, unabashedly yes! And for one week, one week in my sad little blip of an existence, it made me happy.
Trillian: [moved] That's a good answer...


az elmúlt 2 hónap – főleg a december – eseményei után az én fejemben is ez kavarog. még álmomban is ezt üzeni a tudatalattim, hogy a válasz igen. akiről meg eszembe jut, szerintem szintén úgy gondolja, hogy jó válasz. a különbség köztünk annyi, hogy ő gyávább még nálam is.:)


ez a gyávaság pedig igen kiábrándító és elszomorító, így ha lehetne magamhoz venném én is a 'point of view gun' nevű csodafegyvert és a problémám valószínűleg elszállna a semmibe, azonban akkor minden túl egyszerű lenne, valószínűleg ezért sem létezik.:P mindenesetre don't panic és legyen nálam mindig törölköző!:D



ez a dallam pedig a Totoro-ból tetszett meg nagyon, erre is aludtam el. talán a legszebb japán dallamocska, amit valaha hallottam, ráadásul vonós, ami életem egy nagyon szép korszakát juttatja eszembe. valószínűleg a basszusgitár helyett mégis hegedűt veszek végül és azon tanulok meg játszani, mert ez egyszerűen gyönyörű.:) plusz a vonós hangszerekhez kicsit több közöm van.

történt más is tegnap azért a filmeken kívül, amin sokat gondolkodtam, hogy ide leírjam-e. végül is megteszem, mert eszembe jutott, miért is csináltam ezt a blogot.
a srácok népes hányadának üzenném a Föld nevű bolygóra: ne legyetek ennyire indokolatlanok, inkább gondolkodjatok, erre való az agyatok! ezen táborból ugyanis ketten is buzgón érdeklődtek irántam a nap folyamán. egyikőjük levelekkel és az ebben szereplő viccesnek szánt de igazából felesleges sorokkal bombázott, amire szolidan mosolygós smiley-kkal és remélem észrevehetetlenül csodálkozva válaszoltam. remek tényleg ez az internet, főleg a facebook, hiszen elrejthettem fura arckifejezésemet is.:DDD no a másik meg poke-olt!:D ennek jelentősége kapcsán először rögtön az jutott eszembe, amit egyik barátom mondott erről. nos, ha ez a helyzet és tényleg ilyen célzás akar lenni, a reakcióm az lenne: nooooo way!:'D
lényegében egyikőjük túlzott érdeklődése sem hatott meg, mert sajnos nekem kifejezetten nem tetszenek. aztán amikor ez eszembe jutott, arra gondoltam, hogy ha én olyanok érdeklődését keltem csak fel, akik számomra ilyenek, akkor sosem lesz igazi fiú társam?! nos, ez kissé elszomorított, szóval nem hagyhatom, hogy így történjen!:)
btw az angol nyelvről ma már teljesen más a véleményem, mint néhány évvel ezelőtt, amikor rengeteget kellett angolt tanulnom!:D az 'i'm in love with him/her' kifejezés sokkal helytállóbb, mint a magyar "szerelmes vagyok belé", ugyanis míg az előbbi többes számot sugall, az utóbbinak köze sincs a kettőhöz.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése