2013. február 28., csütörtök

helter-skelter

nagyon, de nagyon kicsi ez az A835-ös szoba, mert kb. 3 rhcp számot tudtam végighallgatni mialatt felsöpörtem, illetve felmostam. pedig reméltem h a bloodsugar-ig vagy a give it away-ig csak eljutok a suck my kiss-től!:D

kicsit komolyabbra fordítva a szót:

  • ma végre kiiratkozok a mostani egyetemistát kíméletlenül kizsebelő autósiskolámból és szombat reggel be a másikba és végre befejezem ezt a dolgot is. igencsak ideje lesz már, meg aztán a  félévem is egy potyakör. x_x röviden összefoglalva tehát: muszáj vmi hasznossal elfoglalnom magam!
    [aztán majd öccs hozhat nekem csavaronként mercit!:P]
  • Lara bnőm teljes meggyőződéssel állítja azóta is, hogy az általa nem is ismert személy engem mennyire szeret, meg hogy lüke és azóta már meggondolta magát. nos, én ezt még mindig nem tudom elhinni és talán egyre inkább nem is szeretném!=/ bár az optimizmusát irigylem barátnémnak, meg bár lennék én is ilyen vidám és bizakodó, mint ő. megmosolyogtat a drukkolása!:D leginkább viszont úgy érzem, egy semmi vagyok számára és nem az elmondott "fontos" barát. nem akarom és nem is tudom nem reálisan nézni a dolgokat, mert jobb tisztán látni! mondjuk azt meg kell hagyni, kedves! ellenben bárki lehet az, ha akar, még őszinteség nélkül is.
  • hú, denagyon jó egyébként, hogy most is ezt írom, nem a cikkemet. :D bemelegítésnek tökéletes volt mondjuk! kezd kicsit elmenni ettől az egésztől a kedvem, szerintem ezért húzom-halasztom tnap óta is a dolgot. hogy is lennék lelkes ellenben, ha a kifejező és abszolút értelmes szavakat mindig átírják vmi kind of shit-re, ami pl. annyira lesz értelmes, mint a "következősdi". -_- *facepalm* sőt már Boti is megkérdezte a múltkor, vannak-e olvasószerkesztők. teljesen jogosnak éreztem a kérdést, mert hát vannak, de ugye minek is?!:D
ma este egyedipeti btw, plusz vége a februárnak. kezdődik a várva várt március, hurray itt a tavasz!:P nőnappal egybekötött subric meg jó levegő meg szánshááájn és miegymás!:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése