2013. február 2., szombat

F, mint..



a vizsgáknak vége, jöhet az új félév!:) mindezek által új hónap is kezdődött, amit a valentin nap már réges-rég megpecsételt. ennek kapcsán pedig nagyjából 2 elszigetelődő csoport létezik: aki ki nem állhatja és fúú de utálja ezt a napot, meg aki alig várja. nos, sztem én egyikbe sem tartozom. természetesen semmi bajom a szeretet ünnepével, de nem is verem nagy dobra. az egyetlen amire kíváncsi vagyok, hogy idén is egyedül töltöm-e pár tekintetében, vagy eltalál-e Ámor nyila.:P

az előző hónap utolsó napján pedig volt egy nyúzos félévindítónk, ahol végre viszontláthattam többek közt Törcit, Ritát, Evét, Ákost, Andort és persze Timit is, hiszen vele mentem.:) megkaptam a sajtókártyám és a Helyvektor c. rovat vezetését is átvettem Ákostól. szóval JUHÚÚ!^^ kicsit úgy fogom ezt fel, mintha a vizsgaidőszakom negatív érzéseinek kárpótlása lenne.:D "ahol elvesz, ott ad is!" nos, ez is igaz!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése