2015. november 29., vasárnap

32 katonám

32 katonám volt,
1 meghalt:
maradt 31 hős.


pénteken történt, elvesztettem egy fogam. :( sokáig harcolt a létért, borzasztó fájdalmakat éltem át és sok fájdalomcsillapítót beszedtem, de szerdán már éreztem, hogy csak hűlt maradványát hordozom, hiszen mozgott is. már akkor sirattam, mert tudtam mit élt át (2x megkínozták a fúróval meg a tömőanyagokkal) és hogy elvesztem, nem lesz többé a részem. :( szomorú tények.
az állkapcsom örül most, mert kicsi, így a sok fog kevésbé feszíti, akik még jobban örülnek az adódott helynek. _fogas_ kérdés, hogyan fognak rendeződni ezután, de tudom, milyen ügyesek, abból, amit eddig átéltek. bízok bennük!

egy régi mesét, A fájós fogú oroszlánt is felidéztem magamnak a Négyszögletű Kerek Erdőből (Lázár Ervin), amíg a Fogászati Klinikán arra vártam, kitörjék a csontocskám a fejemből:

Igen tisztelt szemfog,
Rajtunk ön ki nem fog,
Önön nevetni fogunk…
Mivel nem a mi fogunk

bár ez bizony az én fogam volt és nem szemfog, hanem 6-os őrlő. (szerencseszámos) borzasztóan sirattam szegényt, végigszenvedtem egy éjjelt vele, és egy ideig még hezitáltam is hogy "demost biztos hogy ez tényleg igaz??", de be kellett látnom, erre már csak a keresztet vethetjük. r.i.p. alsó 6-osom! <3

mindezek után elindultam a Mérnökbe a Keleti Mese III. főpróbájára és már csak azon izgultam, a szombati előadáson tudjak szépen mosolyogni. amikor az előző éjjelt kivészeltem a fájdalommal, tudtam már viszont, hogy kiveszik és minden rendben lesz. így lett!
a lányokat picit megijesztettem, ahogy ömlött a vér még egy ideig az arcomból. sok erőt és tanácsot adtak Anyával együtt, hogy begyógyuljon ez a seb minden értelemben!




ELŐZETES
most nagy témákat tervezek már egy ideje írni, amelyek egyszer elkészülnek, ez biztos. nézzük, mik is ezek:
  • MTA KOKI - a kedvenc helyem (1 éve tervben)
  • miért lettem biológus? (februárban írok erről)
  • nevek az életemben (fél éve tervben)
  • Keleti Mese III. (aktuális)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése