2015. augusztus 28., péntek

nyaram röviden

ma táncon voltam. nos, történt utóbb egy ultrabrutálgáz dolog táncon, amiről beszélni sem tudok még normálisan, nem hogy leírni. akit nagyon érdekel, majd annak szívesen elmondom. így ma nem volt egyrészről öröm menni meg a bokám is kitörtem, másfelől viszont imádom ezeket a lányokat, semmiért nem adnám életem ezen részét. ők a boldogság nekem, nem egy jó jegy, nem egy papír, nem egy fiú, nem egy jó cucc, nem egy kiskutya vagy egy nyuszi..semmi nem múlja felül őket. (kiv. család ;)

amikor odaértem, az a kérdés ment épp körbe, kinek milyen volt a nyár, mit csinált. mivel rég nem írtam, ez most jó visszatérés lesz.
itt az összefoglalóm:

  • diákmeló - hello Media Markt, Árkád! (és sok új munkatárs, Oli)
  • balatoni hosszúhétvége Anyával, öcsémmel - Tihany, színház, eső, mókakacagás
  • új autó
  • Dávid
  • fellépés Ráckevén
  • fellépés a Nagyvásárcsarnokban (Indiai Napok)
  • Nagyival a kertben, nagy táncolások a szép zöld fűben, sok locsolás
  • látogatás Kkfélegyházán nagyszülőknél - Apát is sokat láttam
  • nagyon szuper Egyedi Peti egyszálgitárkoncert - tévéfelvétellel
  • búcsú Subikoncert
  • osztálytalálkozó Környén Botinál - kevés ember, nagy öröm
  • kutatás a KOKI-ban, új témavezetőm Barbi
Nagyjából ennyi történt. A KOKI-ról még írok, már rég tervezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése