2014. szeptember 9., kedd

a leckét megtanultam.


..aha, egy életre! mert..hogy is van?


"eltemet a múltam, de a leckét megtanultam..lehet a felszín más, de itt legbelül én ugyanaz vagyok, aki voltam!"

:P ennyi, kérem! eltemet..tudjátok, igen lehangoló rájönni, hogy egy komolynak és viszonylag kitartónak látszott dolog valójában egy levegővételt sem ér. biztosan éreztétek már ti is úgy magatokat, mintha valaki egy nagy kuka szemetet öntött volna rátok egy szép közönség előtt. ;) aztán másik: ugyanaz vagyok. így van, de mennyire! :) ezért IS rakom most ide egy régi kedvenc zenekarom régi őszhöz kötött fapados számát. szerintem is mindig a szürkeség időszaka valahol ez! [kezdődjön hát, nem félek tőled, idei őszöm]


"maybe he won't find out what i know"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése