2013. szeptember 7., szombat

maga-biztos

ez a hét nem telhetett olyan szépen, békésen, vidáman és jókedvűen, ahogy én szerettem volna. ez így magában ugye nem is baj kifejezetten, de nem esik jól. ettől függetlenül nekem minden kerek, az bánt kicsit, hogy szeretteimnek nem az. 'my loved ones!' ♥
pár példa: ottvoltam pontosan-ők nem [ELTE]; nem figyeltem rá-mindig ott volt és lesz nekem [P]; van egér, de nincs ki elkapja [home]. az egészet most egy kérdezz-felelek dologgal tudnám elmesélni, nagyon megtetszett a múltkor amúgy is ez a játék. :P
a superneméknek meg pont van egy ilyen ide vágó száma, hát kezdődjön a játék:


Mért akar mindenki mást,ami? nem mindenki. csak az, aki telhetetlen és nincs szeme a széphez.

Mért nem jó ott, ahol éppen? igazi otthon a saját fejed. ha a fejed rendben, mindenhol megfelelő.:)
Mért szebb az övé és mért nem az enyém? ő jobban igyekszik.
Megvan a nézés, ismerem az érzést.

(...)

Mért mutat mindenki mást, ami? nem mindenki. itt meg csak az, aki fél. ["de a félelem rossz, a félelem rossz! és gondolkodni már nem fogsz. de hol vannak a vízióid?!"]
Az titkol csak, aki bajban van.

(...)

Mért kell mindig az, ami éppen nincs? valójában csak az illúziót kergetni jó egy ideig. ami kell, az ott lesz magától is.
És ha nálad van, már mért nem kincs? tévedés, kincs az!:P talán nem értékeled, hát kezdd el.
Mért rossz neked, ami jó nekem? csak addig rossz, amíg nem mondod ki, hogy neked az.
Hát hogy vagyok, ha veled nem? mint egy szellem. [hát olyan meg nincsen is, kérem szépen]


És annyit hozzáfűzhetek:
mert akarni kell, hogy legyen mit. :P
Remélem most már jobban vagy,
és együtt nagyon de nagyon.


végezetül és a címadás miatt ;DDD :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése