2013. szeptember 20., péntek

back to the..future!!

nagyjából egy hete szeretném megírni ezt, így előrebocsátom, hogy valószínűleg igen hosszú lesz. a elmúlt időszakban viszont betegeskedtem is, meg mások - főleg lelki - problémáival kellett foglalkoznom, ami engem is letört, ráadásul rengeteg dolgom volt - ahogy az szokott - és még olyan is volt, hogy egy tervezett pihenős program útjába akadály állt. amúgy vicces, hogy a Déli Haliból van szerencsém most ezt írni, mert éppen tűkön ülve várok az olvasószerkesztőkre, ezért lett egy kis nyugis szabadidőm.:) sosem írtam még a suliból blogot, de hát mindent el kell kezdeni egyszer elvileg.

a legfontosabb, amit már _igazán_ meg szerettem volna említeni, az életem új szereplője, Bagoly, aki egy igazán jó barátom lett az elmúlt 2 hétben. mindig kedveseket mondd nekem és még a cigiről is elkezdett leszokni, mert szerintem az állati egészségtelen és neki meg pláne nem tesz jót. olyat is mondott, hogy "újra él és ember tud lenni", amióta engem megismert. azt pedig mindketten beláttuk, hogy Effy vagyok. én pedig nagyon hálás vagyok neki a tisztességéért és az igazságosságáért, mert most ő volt a nagy hősöm és miatta vettem kézbe jól(!) az életem és értékeltem át a dolgokat. arról beszélt, hogy kicsit visszatért egy régebbi énjéhez és én is így érzem annak kapcsán ezt, hogy ki(k)hez is tartozom valójában. ;) nagyon hálás vagyok neki és boldog nagy részt neki köszönhetően!:)

szombaton voltunk Subric koncerten a dürerben, ahol a RCKLT nevű netes zenei magazin ünnepelte a szülinapját. Bencével, Pocival és utóbbi srác egyik bnőjével indultunk útnak, majd velük is tombolásztuk végig majdnem az egész koncertet. :P mert aztán megérkeztek a kockák - Máté, Bagoly és Arni - akik csak a végét ugrálták végig velünk. majd az egyik említett miatt elég drámai lett az este, Bencémék meg ott is hagytak, de végül a koliig el lettem kísérve, így nem panaszkodhatok túlzottan. csakhát mégis lemaradtam a Down tribjűtről, ami _nagyon_ érdekelt volna. nu, a legfaszább dolog végezetül az estéből, hogy Eperre kacsintottam egyet és így nekem dobta az egyik subricdobütőt, amit el is kaptam. kicsit harcoltam egy másik sráccal, aki színtén elkapta, de végül nyertem. olyan boldog vagyok, hogy végre egy ilyen is a relikviáim sorát gazdagítja! :D tádáám:



[nincs kész, folyt. köv.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése