2013. augusztus 16., péntek

NoFX - Dinosaurs will die - @Budapest Park 2013


voltunk tegnap este Mátéval a Parkban NoFX-en!!! :D hát ez vmi eszméletlen jó banda, teli mókával, mindenkinek csak ajánlani tudom.:P igazából nem is értem, eddig miért nem ismertem őket, mert kötődnek kedvenc zenekaraimhoz és amúgy is nagyon-nagyon szuperek. no de az én szívem csücskének köszönhetően nem csak megismertem őket, de egyenesen a 3. sorból figyelhettem őket életnagyságban, ahogy küzdenek a magyar bogarakkal és számolják, épp mennyi döglött bele a sörükbe..:DDD NoFX forever!:P
a Parkban is először jártam tulajdonképpen és szintén nagyon tetszik, jó hangzás, hatalmas szabadtéri és ennél egy észrevehető fokkal kisebb fedett színpad. :) teljes mértékben meg voltam elégedve és sokkal jobb, mint a ZP!!
hát, azt hiszem a Down, a Slayer, a Papa Roach és egyebek után ez volt a nyár utolsó ilyen nagy-híres bandás koncertje, de azért lesz még itt pár jóféle hazai is a sulikezdésig, amit már várok.:)


btw, felvettek jövőre is a KCSSK-ba, jíííííhá! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése