2013. augusztus 18., vasárnap

insomnia


hát, de hogyan a fenébe is aludjon az ember lánya, ha ennyire elszomorodott?! :/ nem tudom, tényleg elhagyott az álmosság. a Porcupine Tree az, ami most kikapcsol és olyan megnyugtató is egyben. mint egy jó barát aki ott van, amikor kell.
néha azt hiszem, nem értékelnek olyasfajta emberek, akiknek titkokat, féltett kincseket árulok el. :( vagy észre sem vesznek?! :/ érdekes ezen tűnődni, minden esetre kezdem megtanulni, hogy ha annyira erőlködnöm kell, hogy kicsorduljon egy könnycseppem akár, valami nem működik úgy, ahogy szeretném. viszont "ha feladod, az szart sem ér", mondja az IHM, így én nem csüggedek, még ha ilyen is velem néha még az édesanyám is. de ez csak egy példa.


mellesleg megműtötték másodszor is a kezeimet. [jobb tenyér és bal hüvelyk és gyűrűs ujjak] túl fájó pont nekem ez a rondaság, ami miatt vért izzadtam a sebészkedés közben, ezért itt nem írom le. aki szeretné, úgy is megtudja. :$ annyit hozzá, ilyen elektromos berendezésekkel szépítettek engem. a lidocain dupla adagban sem hatott, így volt szerencsétlenségem végig érezni, ahogy égek és ráz az áram, de túléltem és most már csak a sebeimet kell nyalogatnom. nagyon jól esett, amikor azt mondta a nővér, hogy szerinte egy "hős" vagyok, mert a férfiak nem szokták így bírni. nos, ilyen bókot szerintem rég kaptam. duplán boldog vagyok, hogy belementem ebbe a műtétbe, még ha fájdalmas is volt.
egyszer pedig reflexből sajnos elkaptam a kezem. belehasított a vágóeszköz az egészséges bőrömbe, így ott plasztikázni is kellett kicsit a mancsom, várom már, mennyire leszek heges. eddig szépen gyógyulok és gyulladás sincs! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése