2016. január 2., szombat

üdv 2016!



ezaz, újra páros év és benne a kedvenc számom. nekem ez csak szerencsét hozhat! :) már akkor is igaz ez, ha összevetem a tavalyi ünnepi időszakot a mostanival. akkor olyan ember tette tönkre a szilveszterem akarattal, akiben nem mertem kételkedni. hiba volt! ;)

most nagyon szuper volt itthon minden, szuperjó barátok vettek körbe (távolról), akikre nagyon büszke vagyok azért, akik és csak jó emberek jöttek újként az életembe. nos, nézzük, milyen volt 2015 búcsúzásképp:
  • megírtam, leadtam a BSc szakdolgozatom
  • abszolváltam
  • új témavezetőm lett a KOKI-ban: Barbi
  • elkezdtem a saját feladataimat a KOKI-ban
  • újra elkezdtem újságot írni - ELTE Online
  • EO-s csapatépítők: 2 - ELTE Press Akadémia; BTK-s fejtágító + Könyvtár Klub
  • EO Tudmány rovat megbeszélések: 1 - BTK Gólyavár
  • sok új embert ismertem meg az EO-nál: Ricsi, Enikő, Marcsi, Jácinta, Judit, Bori, Ági, Vöri, Szilvi (a régiek közül pedig ott volt Ádám és Marci, őket sem szeretném kihagyni)
  • újraindult az ELTE Vízió - ELTE Oriental interjú is lett ♥♥♥
  • hímek száma, akikből elég volt: 2
  • szerelmek száma: 1 
  • új szobatársak száma: 3 (Kinga, megint Kinga és Eszti)
  • meghalt a nagypapám - nyugodj békében, Tata! ♥†
  • Eve Angliába költözött és más barátok is eltűntek az életemből.
  • hastáncversenyek: holdfény lányai - különdíj (mindenki); gyöngyös - szóló különdíj, csapatos ezüst (raks: Dalma, Marcsi, Andi, én)
  • megrendeztük a Keleti Mese III.-at is - Repülőszőnyeggel a Föld körül
  • fellépéseim a lányokkal még: Kerekes Napok (KUK), Budaörsi Napok (KCSSK ♥), Budapesti Egyetemi Futsal Bajnokság (22.ker), Föld Napja (Margitsziget), Bölcsész Napok (Trefort Kert), Aerobik Nap (BEAC), Thara (Dorog), Péntek Esti Korzó (Ráckeve), Éjszakai Sport (BEAC)
  • voltam Toul Syes-on végre - 2x is!
  • a Subi feloszlott :'(
  • voltunk a kedvenc szigetemen (Tenerife) és Hajdúszoboszlón - kaptam lúdtalpbetétet végre (már van is lábboltozatom azóta)
  • idén is megnéztük a Mesterségek Ünnepét
Nagyi azt mondta, amikor felhívott tegnap: "legyen boldogabb, mint a tavalyi". hát igen, egyetértek vele. már tuti várja, hogy megtaláljam életem párját, meg hát még mindig kolis vagyok, bár ez engem zavar jobban. bármilyen furcsa is az élet néha, idén megkaptam ezt a bizonyos "all i want for christmas is you" dolgot is. nem is vágytam az abszolutóriumnál jobb/több ajándékra, de kaptam.:)

hogy mit hoz ez a 2016-os év, azt még nem tudom, de bízom benne, hogy Nagyi szavai valóra válnak és a reményei is, amire jelenleg van esély. most jók a kilátásaim és boldognak érzem magam. maradhatok a koliban, végzek, a diplomaosztóra összegyűlik a család, előttem a felvételi, lesz időm a nyelvtanulásra, folytatom a TDK-t a kutatóintézetben és végre egyszer rendesen ünnepelhettem év végén. van sok kérdésem is: lesz fél évre munkám? ha nem lesz, mivel profitálok? tudok majd újságot írni? vajon eljutok a nyelvvizsgáig? milyen lesz a felvételi nyáron? milyen lesz az MSc szeptembertől? sok új embert ismerek meg? egyben marad a tánccsapatunk?

a választ biztosan megkapom ezekre, ez tuti. azt hiszem, azért egész jó kis évet zártam annak ellenére, hogy van amit bánok, bár az a halmaz akaratomon kívüli történéseket tartalmaz. (Subi feloszlása, eltávolodott barátok, egyre betegebb nagyszülők stb.)

amiket legjobban várok:
  • felvételi
  • diplomaosztó
  • nyelvtanulás - talán a törököt is el tudom végre kezdeni rendesen
  • a Reason-X első lemeze
  • új zenekarok első koncertjei, meg esetleg régieké, amiken még nem voltam
  • sok új hastáncos élmény
najó és akkor a szeretteim és magam érdekében teszek egy fogadalmat, hogy a múlt évhez képest a mostani jobb lehessek: többet fogok zenélni, elkezdek újra futni és jobban odafigyelek az udvarlókra! szóval megígérem, a hanyagságot a hátam mögé seprem!

az ELTE Oriental lélekben egyébként azt hiszem, mindig egyben marad. a fellépéseink felsorolásánál végigtúrtam a csoportunkat - képek, beszélgetések, videók, élmények - ahol sok mindent találtam. itt ez a kép, ami bemutat minket, pedig csak épp beálltunk egy fotóhoz. :DD öcsém, Balázs volt a fotós. nagyon köszi ezt a fenomenális képet kistestvérem! :D



na ezek vagyunk mi, ők a kis családom pesten..vagyis többnyire budán! :DD az alsó képet Zsufi szerkesztette. :D felbecsülhetetlen mindenkinek az arca. Ági pedig elbújt, de ott van!

hozzon Nektek is nagyon szuper, élményekben, sikerekben és boldogságban gazdag új évet 2016! álmodjatok nagyokat és kicsiket is, aztán pedig valósítsátok meg! pihenjetek és dolgozzatok, legyenek szép eredményeitek és színezzétek ki az életet.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése