2015. május 18., hétfő

álomelemzés

Most csinálok egy ilyet, mert rég álmodtam ilyen tartalmasat, mint az előző posztban leírtat. Érdekes volt. Nagyon is! Érdekel, miket rejthet. A legnagyobb mondanivalóit értem, de erre most részletesen kíváncsi vagyok.

A Krúdy Gyula féle Álmoskönyvet vettem alapul. Na nézzük, mire is jutottam:


hm, hát ebből mindenki vonja le, amit gondol. úgy érzem most, minden megérzésem igaz volt. főleg ez az "óvakodj a gyümölcsösben lévő nőtől" érdekes. (nővér és anya) mindig is furcsán méregettek, de azt hiszem nem ők döntik el, mi jó és mi nem, hiába próbálnak ítélkezni.:) a panasz viszont igaznak tűnt és jó jel. :) igazából az volt talán a legkiemelkedőbb momentuma az egésznek meg amiről panaszkodott. sajna arra nem találtam megfejtést. az már biztos, hogy engem öröm, vidámság és egészség vesz körül és hogy reménykedem valamiben. ^^ nem is akármiben! és hogy valami jó fog jönni és a szándékom beteljesül, tehát sikerem lesz! :) a hűség is többször felmerült, a gyümölcsfák pedig hű barátot jeleztek. azt hiszem ezt is értem. :)

összegezve kb, amire jutottam:

  • vigyázzak a képmutatókkal, akik barátságot, jó szándékot mutatnak (nők a kertben)

  • a barátom lélekben hű marad hozzám

  • öröm, szerencse, valami jó fog érni - a szándékom, reményem teljesül


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése