2015. január 14., szerda

nosztalgia - 5vös

hát, akármennyire is élvezem az egyetemet, az itteni programokat és azt, hogy sok hasznos tudást szedhetek magamra, még mindig a gimis éveim jelentik életem legszebb 4 évét. :D
így most a mit-csináljak-tanulás-helyett projekt részeként nosztalgiázgattam és összeszedtem a neten még fellelhető kampányfilmeket. az összeset, ami itt van! ;P így most gondoltam, ebben az írásban rögzítem is őket, s remélem rajtam kívül is fog még ennek örülni pár 5vösös diák. :)
a kampányhetek, avagy a diákkirály-választások mindig a legmókásabb részét képezték az évnek. 3 teljes napig bulizhattunk önfeledten és mutathattuk fel gátlástalanul a feleletmentesítőinket szorult helyzetünkben. :D volt, hogy talicskával ingyen átszállítottak a főépülettől egy koleszos nyelvóráig, vagy hogy beszedték a röpdogát a kampányoló osztályok. a 13.A egyszer összeadott az aktuális barátommal, még a házassági levelünk is megvan!^^ :D ettünk-ittunk jókat, bográcsoztunk a kertben, kaptunk kampánypólót, kampánysálat, összegyűjtöttük az összes kampányújságot és a tanárok aranyköpésein kacagtunk, szünetben pedig padon táncoltunk, nameg a folyosón. node a legjobb rész mégiscsak az volt, amikor az összes 5vösdiák összegyűlt a csarnokban és beindult a kampányfilmek vetítése. nézzük, mik maradtak ránk a fantasztikus 10 perces mozik közül [bocsi, az időrendi sorrend nem jött össze]:


van néhány, amit máshol találtam meg:




na, jó szórakozást mindenkinek, én már fájósra nevettem magam! :D remélem más ex-5vösösöknek is örömet szerez majd ez a lista, vagy esetleg olyanok is megismerik ennek a közösségnek az erejét, akik nem találkoztak még vele vagy csak nem ismerik igazán a tatai Eötvös József Gimnáziumot! ;)


BORBÉLY JÓZSEF! uúúu-úúúúúu-úúúúu-úú ♫♪♫

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése