2014. április 19., szombat

nyúlünnep és ami lemaradt

mint ahogy semmi más sem, nem véletlen az, hogy ennyi ideig nem írtam ide. nézzük, mi is történt az elmúlt néhány epizódban:
  • egy újabb ember járatta le magát előttem a bizalom, az őszinteség, a kedvesség, a sokszínűség és a felszabadultság teljes csődjével. legalább annyit megtudtam, hogy színésznek egész jó lenne bizonyos szerepek esetén. :D [csak pozitívan!] - 75%
  • döntöttem melyik tanszék és témavezető lesz az ideális és kitaláltam a szakdolgozatom címét. :) egy lépcsővel feljebb vagyok a mi-leszek-ha-nagy-leszek témában. - 5%
  • zh-kat írtam [növszerv, növrend, növélet, biokém] - 10%
  • szerkesztettem, cikkeztem - 5%
  • koncertek, bulik, előadások - 5%
nagy vonalakban ennyi, persze nyilván a reggeli/esti fogmosást, kajálást stb. nem vettem bele. :DD a százalékok az ezekre fordított aránylagos időt jelzik, így lássuk be, megint szarságra pocsékoltam az időm nagy részét. ez a tény eléggé beborította a napjaimat, pont mint a szürke felhők kint, amikből mostanában egész sokat látok. az időjárás is tudja. :D tanulság: 1. ezerszer jobban meggondolom még így is, hogy kiben mikor mivel kapcsolatban bízhatok meg vagy sem, 2. még több a beszari, agyatlan ember, mint azt gondoltam. bár ez utóbbi annyira nem nagy újdonság, mindennap tapasztalom. [tuti ti is :D]

amit nem emeltem ki, de tök jó volt, az a múlt vasárnapi [04.13.] budapest barangoló, amit most a kedvenc XI. kerületemben rendeztek. egy ideje már szemeztem a versennyel, be is igazolódott, milyen jó móka. :D mondjuk az is, hogy baromi keveset tudok arról a területről, ahol már lassan 2 éve élek, ellenben jobb később, mint soha! :D most már tudom többek között, miért feneketlen a tó és hol is van a híres Bibó koli. bármelyiknek utána járhattam volna mellesleg, de így sokkal izgalmasabb volt. :D végül 20.-ak lettünk a 30-ból, de nem a részvét, hanem a fontos! ;)

elkezdtem egy másik játékot is, ami nem verseny, viszont legalább ilyen jópofa. kicsit a XXI. század játéka, és praktikus hozzá az idő miatt a fantasztikus(an szar) okos telefonom. 100 happy days a neve és arról szól, hogy minden nap tegyél közzé valamilyen közösségi oldalon/alkalmazásban egy képet arról, ami aznap boldoggá tett vagy megörvendeztetett, mert azért a boldog egy tág fogalom. facebook-on vannak a képeim és tanulságos a játék, ennyit elárulhatok. elvileg a statisztika azt mutatja, az emberek 71%-a a vége előtt bebukja. :P majd kiderül sikerül-e végigvinnem, egyelőre bízok magamban.

ezeken túl voltam Pszinapszison, KCSSK Kultúr7-en, Bori TDK előadásán, Timiéknél az új lakásban, Supernemen trébányán, IHM csajos esten, Subi lemezbemutatón, Fish 15. szülinapon és Luki koncertjén a már megszokott belvárosi Fészekben. szóval volt sok minden a nyomiskodásokon kívül is szerencsére! :D előbbire egész büszke vagyok, mert ma derült ki, hogy az ELTE Online-on az ehhez tartozó beharangozó cikkemet olvasták az elmúlt pár hétben a legtöbben, összesen 234-en, jee! :D jó buli ez az újságírás tényleg, ingyé' voltam pl. halszülinapon is Bencével együtt.


most pedig nemsokára itt van a húsvét, amit várok igazából, mert nekem a stressz miatt megvolt a böjt rendesen és minden formája közül ennek a meszes külsejű petesejtnek a főtt tojást szeretem legjobban. :) plusz a nyulak a legjobb állatok, így nyulam-bulamra emlékezve egy nyuszis fülbevalót kaptam fel idén. sajnos ő már nincs, ezért igazi húsvéti nyúl sem, de majd ha már eléggé meggyászoltam őt és nem leszek kolis, magamhoz veszek egy új nyulacskát!^^ addig csak neki viszem a virágot, amit meg sem ehet. :(

boldog nyulat, büdös kölnit, sonkát-tojást, húsvétot mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése