2013. november 25., hétfő

PeCsa

eljött a november 23-a (péntek) és annak estéje is, amikor a Subric a 4. album kiadása előtti utolsó koncertet adta, s egyúttal az év utolsó koncertjét is. előttük 2 kisebb, feltörekvő banda, a Sunset és a Bloody Roots kezdett, majd utánuk jött kb. 7-kor a Leander. utánuk pedig még 2 csodálatosan fantasztikus zenekar, a Depresszió és az Ektomorf lépett fel.

nos, amit hallottunk és végigtomboltunk az egészből az a Leander vége, a Szánkrájszt és a Depi voltak, mivel 8-ra sikerült odaérnünk. :D ennek több oka is volt:

  • először is az út maga. (Budaörsi út --> Móricz --> Batthyány --> Stadionok -->PeCsa) a 2. megállómnál Balázs öcsémet kaptam fel, meg Annával találkoztunk, aki végül a barátjával más úton jött külön. a Parlamenntel szemben pedig Baglyurfimat csíptük nyakon, és irányba is vettük a metrópótLÓbuszt meg az 1-es vilit.
  • második igen nehezítő tényező volt, hogy a telefonom töltője bekrepált, így működőképes telefon nélkül indultam útnak: lett is pár nem fogadott hívásom..:D de ügyesen sikerült mindenkit megtalálnom a városban, akit kellett.
igazából ha a Leander végét lekéssük, akkor sem lett volna baj, mert sokat nem tettek hozzá az estémhez, bár rosszak sem voltak, csak azt hiszem, én egyszerűen nem fogom őket ezek után sem úgy igazán nagyon szeretni. vicces volt az odaérés amúgy, mert abban már nem is bíztam, hogy miskolci barátkáimmal találkozok ilyen kacifántos út után. aztán pont a bejáratnál futottunk össze Borival és Botival!:):) azistenisígyakarta!

Subric remek volt, mint mindig, bár annyit hozzá teszek, ez a hely hangzásilag jó volt, de méretileg túl nagy. a Subi kisebb színpadon, családiasabban jobban tud érvényesülni és a lámpalázuk is kisebb, ami jót tesz nekik. mindenesetre bemutatták az egyik új számukat, ami szuper lett, nagyon tetszik. konklúzióm az, hogy ez az album talán jobb is lesz, mint a Bookmarks!:P

a Depi szintén remekbeszabott volt!!:) nagyon régen voltam már a koncertjükön és nem is vagyok rajongójuk, de élveztem kifejezetten, mert ügyesek. Apukám szeretett volna nagyon jönni, mert neki a kedvenc bandája. aztán egy sajnálatos családi baleset kapcsán ki kellett hagynia.:/ sadness! tesóm is élvezte nagyon, vele szintén rég voltam már együtt koncerten, tehát az este több szempontból is kellemetes volt. a hang viszont erős és dobhártyát nem kímélő volt, ezért a végefelé 2-3 számról már lemaradtunk, mert megkérdem Baglyurfit, hogy menjünk ki. a visszataps alatt ettünk 1-1 lilahagymás zsíroskenyeret!:P megfizethetetlen volt!

végén beálltunk a kilométeres sor végére, hogy megkapjuk a ruhatárból a kabátjainkat és táskáinkat, majd útnak indultunk az éjszakai buszok felé. mindezek közben még pár szellemes szóviccel szórakoztattuk egymást, jól telt az esténk!:) én szuperül éreztem magam, csak azt sajnáltam, hogy apa nem tudott jönni.

Bori pedig az este folyamán készített egy nagyon aranyos képet Baglyurfimról és rólam, így megszületett életünk első közös képe!^^
tádáám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése